همایش بزرگ پیاده روی خانودگی در ارومیه برگزار می‌شود

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانودگی در ارومیه خبر داد.

 کیومرث پورایراندوست معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ارومیه پنجم آبان ماه و با هدف سلامت جسمی برگزار می شود.
پورایراندوست افزود:شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی حرکت خود را از ساعت هفت صبح روز جمعه ۵ آبان ازبلوار ساحلی الغدیر آغاز کرده و پس از طی مسافت ۵ کیلومتری در پارک ائللرباغی به پایان خواهند رساند.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان افزود:  این همایش  از طریق برنامه صبح و نشاط شبکه سوم سیما به صورت زنده پخش خواهد شد و  در پایان این همایش به قید قرعه و بر اساس تعرفه‌های توزیع شده جوایز نفیس و ارزشمندی شامل خودروی سواری به عنوان جایزه ویژه و صد‌ها جایزه دیگر اعم از کمک هزینه سفر عتبات و اماکن زیارتی، اقلام ورزشی، دوچرخه  به برندگان اهدا می شود.
وی گفت: تعرفه‌های قرعه کشی این همایش یک هفته مانده به برگزاری همایش پیاده روی در محل هیأت ورزش های همگانی در استادیوم تختی، فرهنگسرا‌ها و میادین اصلی و پرتردد شهر توزیع می شود.
وی گفت: بر اساس مصوبات جلسه شورای سیاست گذاری هماهنگی برگزاری این همایش مقرر گردیده این همایش مزیّن بنام ۱۲۰۰۰ شهید والامقام استان باشد.
 
انتهای پیام/م
 

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ۵ آبان ماه در ارومیه برگزار می‌شود

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.