مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان :

در همایش سرمایه گذاری سمنان، 20 بنگاه اقتصادی جهان شرکت می کنند

تعداد 20 بنگاه اقتصادی جهان در همایش سرمایه گذاری استان سمنان شرکت می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ منوچهر صادقی مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان گفت: علاوه برحضور بنگاه های اقتصادی چند ملیتی تاکنون بیش از 70 کشور جهان برای حضور در این همایش سرمایه گذاری اعلام آمادگی کرده ا ند.

 

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان افزود : بیش از 90 سرمایه گذار و فعال اقتصادی داخلی هم برای حضور در همایش سرمایه گذاری سمنان که در اواسط ماه آبان در تهران برگزار می شود، حضور دارند.

 

وی تصریح کرد : براساس برآورد اولیه بیش از یکصد هزار میلیارد ریال تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی در این همایش امضا خواهد شد.

 

صادقی اظهار داشت : تاکنون بیش از 50 درصد از تفاهم نامه های سرمایه گذاری 71 هزار میلیارد ریالی دولت با فعالان اقتصادی در این استان در مرحله عملیاتی قرار گرفته است.

 

مدیرکل دفتر جذب و سرمایه گذاری استانداری سمنان با بیان این که برگزاری همایش های سرمایه گذاری در کنار توجه به زیرساخت ها در نواحی و شهرک های صنعتی 2 رکن مهم و اساسی برای افزایش اشتغال در سمنان است، افزود : سرمایه گذاری فعالان اقتصادی دربخش های گردشگری، معدنی و صنعتی در همایش ماه آبان در اولویت قرار دارد.

 

وی تصریح کرد : کاهش آمار بیکاری درسمنان مهم ترین هدف برگزاری همایش های سرمایه گذاری در این استان است.

 

انتهای پیام / ذ

 

حضور بیش از 90 سرمایه گذار داخلی در همایش سرمایه گذاری سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار