سرقت موبایل در مزارشریف به صفر رسیده است

آمر امنیت قوماندانی ولایت بلخ گفت: گراف سرقت موبایل و خیابان دزدی در جاده های شهر مزار شریف در سه هفته اخیر به صفر رسیده است.

سرقت موبایل در مزارشریف به صفر رسیده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه استماعیه برای چهارسکتور (معارف، صحت، امنیت، زراعت و انکشاف دهات) از طرف شورای ولایتی ولایت بلخ تشکیل شد که در آن این چهار سکتور گزارش کاری ۶ ماه اول سال جاری را به شورای ولایتی و نیز مردم بلخ، گزارش دادند.

اشتراک کنندگان در این برنامه از بی نظمی جاده ها توسط معتادین و نیز از سرقت های خیابانی در جاده های شهر مزار شریف از سکتور امنیت شکایت داشتند.

عبد الرزاق قادری آمر امنیت قوماندانی ولایت بلخ درباره سرقت های خیابانی در جاده های شهر مزار شریف گفت: خوشبختانه در سه هفته اخیر گراف چور و سرقت موبایل در جاده های شهر مزار شریف به صفر رسیده است.

وی در ادامه گفت: ما در این اواخر در رابطه با سرقت های خیابانی، چهارباند موترسایکل سوار را دست گیر نموده ایم.

آمر امنیت قوماندانی ولایت بلخ در مورد شکایات مردم در مورد بی نظمی جاده ها توسط معتادین گفت: ما می توانیم در روز سه الی چهار هزار معتاد را از سطح شهر و ولسوالی های بلخ جمع آوری نماییم اما در بخش تداوی آنها باید ریاست صحت عامه ولایت بلخ همکار باشند تا معتادین جمع آوری شده، تداوی گردند.

وی با بیان اینکه مردم ولایت بلخ همیشه با نیروهای امنیتی خود همکار بوده اند در ادامه گفت: در سال جاری در تمام روزها که برنامه هایی در شهر مزار شریف گرفته می شد؛ مردم همیشه با نیروهای امنیتی در تامین امنیت، همکار بوده اند.

قادری در ادامه گفت: باید تشکری خاص از مردم و نیز از ستاد برگزاری عاشورای حسینی نماییم که در ایام محرم الحرام و روز عاشورا، تقریبا ۳۵۰۰ جوان با کارت ها و بازو بندهای مخصوص در پهلوی نیروهای امنیتی در تامین امنیت این ولایت همکاری نمودند.

هم چنان در قسمت امنیت ولایت بلخ محمد افضل حدید رئیس شورای ولایتی ولایت بلخ نیز نقش مردم را در همکاری با نیروهای امنیتی ثمر بخش دانسته گفت: اگر در قسمت امنیت، مردم بلخ با نیروهای امنیتی همکار نباشند؛ بدون شک نیروهای امنیتی به تنهایی نمی توانند امنیت این شهر را تامین نمایند.

وی در ادامه با بیان اینکه هیچ تهدیدی متوجه شهر مزار شریف نیست در ادامه گفت: اما در قسمت ولسوالی ها گفته می توانیم که تهدیدهایی بالای ولسوالی شورتیپه، کلدار و چمتال وجود دارد که در این قسمت نیروهای امنیتی در تلاش امنیت کامل آن مناطق هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.