بروجردی در دیدار با رئیس مجلس سوریه:

تحولات اخیر منطقه به نفع محور مقاومت اسلامی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: اکنون کشورهای مختلف، حاکمیت ملی و رهبری بشار اسد در سوریه را پذیرفته‌اند.

تحولات اخیر منطقه به نفع محور مقاومت اسلامی استبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه دیدارهای خود با مقامات عالی رتبه سیاسی پارلمانی سوریه صبح امروز چهارشنبه (12 مهرماه 96) با حموده الصباغ رئیس مجلس سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در این دیدار ضمن تبریک انتخاب حموده الصباغ به عنوان رئیس مجلس سوریه، پیام تبریک علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را ابلاغ کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیروزی‌های اخیر ارتش سوریه در صحنه‌های نبرد با گروه‌های تروریستی گفت: علی‌رغم همه دسیسه‌ها و‌ توطئه دشمنان، ملت سوریه با پایداری و استقامت توانست در مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری پیروز شود و امیدواریم جشن پیروزی نهایی را برگزار کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تحولات منطقه، گفت: تحولات اخیر به نفع محور مقاومت اسلامی در منطقه است و باید از فرصت های ایجاد شده به سود تقویت هر چه بیشتر محور مقاومت استفاده کرد.

بروجردی با بیان این که امروز ادبیات کشورهای مختلف در برخورد با سوریه تغییر کرده است، گفت: کشورهای مختلف اینک حاکمیت ملی و رهبری بشار اسد را پذیرفته‌اند و آماده تعامل با دمشق هستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کماکان در کنار دولت و ملت سوریه در صحنه‌های مختلف از جمله بازسازی خواهد بود.

دسیسه‌های دشمنان نمی‌تواند در روابط برادرانه محور مقاومت خللی ایجاد کند

در ادامه این دیدار حموده الصباغ رییس مجلس سوریه نیز با تاکید بر روابط نزدیک و برادرانه ایران و سوریه گفت: همکاری‌های نزدیک ایران، سوریه، حزب الله لبنان و روسیه عامل پیروزی‌های بزرگ اخیر در سوریه بوده است و در آینده این مناسبات تضمین کننده صلح و آرامش در منطقه است.

وی نقش ایران در منطقه را سازنده و مفید خواند و گفت: دسیسه‌های دشمنان نمی‌تواند در روابط برادرانه محور مقاومت خللی ایجاد کند.

رئیس مجلس سوریه با قدردانی از حمایت‌های همه جانبه کشورمان از ملت مظلوم فلسطین، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره حامی اصلی ملت مظلوم فلسطین بوده است.

وی ادامه داد: تحولات اخیر در منطقه توطئه محور آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورها است که شکست خورده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار