معاون مسكن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی:

سیاست‌های جدید اعطای وام مسکن، هفته آینده اعلام می‌شود

مظاهریان از اعلام جزئیات سیاست‌های جدید اعطای وام مسکن در هفته آینده خبر داد.

سیاست‌های جدید اعطای وام مسکن هفته آینده اعلام می‌شودبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حامد مظاهریان معاون مسكن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: تامین مالی مسکن یکی از مهمترین پانل‌های تخصصی همایش سیاست‌های توسعه مسکن است که با توجه به حضور مدیران بانک مسکن در این همایش، سیاست‌های نوین اعطای وام مسکن اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری این همایش در روزهای 18 و 19 مهرماه در سالن‌همایشهای مركز تحقیقات راه، مسكن و شهرسازی، هدف از برگزاری آن را اصلاح سیاست‌ها دانست و گفت: برگزاری این همایش فرصتی است تا دولت بتواند ایده‌هایش را برای بخش‌‍ های مرتبط با حوزه مسکن در یک محیط علمی و دانشگاهی مطرح کند و آماده شنیدن نقدها از محافل تخصصی باشد.

مظاهریان بیان کرد: همایش سیاست‌های توسعه مسکن که تاکنون 16 دوره آن برگزار شده، تلاشی است تا دولت بتواند ایده‌هایش را برای بخش‍های مرتبط با مسکن در یک محیط علمی و دانشگاهی مطرح کند و آماده شنیدن نقدها از محافل تخصصی باشد. بر همین اساس طی چهارسال گذشته تلاش شد تا این همایش در مكان های دانشگاهی و علمی برگزار شود .

معاون مسكن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اظهار امیدواری نسبت به جمع بندی در خصوص نظام تامین مالی و مسکن اقشار کم درآمد، یادآور شد: سیاست زمین، شهرسازی، اقتصادشهر و بازار مسکن در پانل های تخصصی در همایش دو روزه سیاست‌های توسعه مسکن با حضور نمایندگان بخش خصوصی مورد واكاوی و جمع بندی قرار خواهد گرفت.

وی با تاکید بر این موضوع که این همایش با پیش فرض اصلاح سیاستها برگزار می‌شود، بیان کرد: هدف اصلی این همایش اصلاح و تدوین سیاست‌های دولت در یک محیط کاملا آزاد و تخصصی است، به همین دلیل پیش‌بینی شده است تا بخش خصوصی در همه پانل‌ها حضور داشته باشد و گفت و گو درباره مسائل بخش مسكن شكل گیرد.

بازار مسكن نیز یكی دیگر از محورهای این همایش است كه برای اولین بار با حضور نمایندگان بخش خصوصی، مدیران دولتی و اساتید دانشگاه به تحلیل وضعیت كنونی و آتی بازار مسكن خواهد پرداخت .

معاون وزیر راه و شهرسازی از حضور شهردار و معاونان شهرداری در هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسكن خبر داد و گفت: امسال با توجه به نزدیکی دولت و شهرداری، شاهد حمایت شهرداری از این همایش و حتی حضور شهردار در مراسم افتتاحیه خواهیم بود.

هفدهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن طی روزهای 18 و 19 مهر ماه امسال در مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برگزاری همایش سیاست‌های توسعه مسکن در مهرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار