فرمانده انتظامی استان قم ؛

برنامه ریزی نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت منطقه پردیسان قم

به جز کلانتری فعلی در منطقه پردیسان، قصد راه اندازی دو کلانتری دیگر را در این منطقه داریم تا امنیت منطقه پردیسان ارتقا پیدا کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ سردار کاظم مجتبایی با اشاره به حضور گسترده اتباع خارجی در استان قم اظهار کرد: جمعیت اتباع افغانستانی در استان حدود 120 هزار نفر در استان تخمین زده می‌شود و به صورت روزانه اتباع بیگانه غیرمجاز را در قم شناسایی می‌کنیم، پلیس به وظیفه خود در این خصوص عمل کرده است و دستگاه‌های دیگر هم باید در خصوص اتباع خارجی به وظایف خود عمل کنند.

وی ادامه داد: منطقه پردیسان مشکلات فراوانی را در زمینه زیرساخت‌ها و امنیت دارد و این مشکلات در کاهش امنیت در آن منطقه تاثیر دارد، به جز کلانتری فعلی در منطقه پردیسان، قصد راه اندازی دو کلانتری دیگر را در این منطقه داریم تا امنیت منطقه پردیسان ارتقاء پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: به دنبال راه اندازی یک کلانتری دیگر در منطقه نیروگاه هستیم تا امنیت این منطقه بیشتر شود، مجوز این کلانتری اخذ شده است و در حال مکان یابی برای احداث کلانتری جدید در منطقه نیروگاه هستیم.

مجتبایی در پایان با اشاره به نتیجه نظرسنجی ناجا در سراسر کشور خاطرنشان کرد: پلیس استان قم در نظرسنجی‌های ناجا در سراسر کشور طی سال های اخیر رتبه های بین اول تا سوم را از لحاظ اعتماد مردم کسب کرده است.

انتهای پیام/ت

 

راه اندازی2کلانتری در منطقه پردیسان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.