بختیاری در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تشکیل دو کارگروه در نشست فصلی 27 مهر حزب ندا/تدوین نقشه راه انتخاباتی در دستور کار کمیته دائمی

نایب رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان جزئیات نشست های کمیته دائمی انتخابات تشکل متبوعش را تشریح کرد.

تشکیل دو کارگروه در نشست فصلی 27 مهر حزب ندا/تدوین نقشه راه انتخاباتی در دستور کار کمیته دائمیسامان بختیاری نایب رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به برگزاری نشست فصلی تشکل متبوعش در ۲۷ مهر؛ اظهار کرد: این نشست میان اعضای شورای مرکزی، روسای شعب حزب در کل کشور و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا که عضو ندا هستند، برگزار می شود.

وی ادامه داد:‌ حدود ۴۰ نفر از اعضای حزب ندای ایرانیان در شهرهای مختلف توانستند آرای مردم را به خود اختصاص دهند و راهی شوراهای اسلامی شوند.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه در نشست فصلی ۲۷ مهر دو کارگروه تشکیل می شود، افزود: یک کارگره مربوط به شوراها و دیگری کارگره عملکرد استان ها است؛ این نشست برای ایجاد هماهنگی بیشتر از لحاظ تشکیلاتی و برنامه ریزی به منظور ارائه عملکردی مناسب در حوزه مدیریت شهری است.

بختیاری درباره جزئیات جلسات کمیته دائمی انتخابات، اظهار کرد: کمیته دائمی انتخابات یکی از ارکان اصلی حزب است که با هر شورای مرکزی به مدت دو سال فعالانه فضا را رصد می کند.

وی ادامه داد: عمده ترین کار این کمیته طرح و برنامه ریزی برای انتخابات های پیش روست، در انتخابات اخیر شورای شهر با برنامه ریزی های مطلوب این کمیته موفق شدیم تعدادی از کرسی های شورای شهر را به دست آوریم.

نایب رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت: ما در این کمیته به دنبال نتیجه گیری های زودهنگام نیستیم بلکه نقشه راه حزب در این کمیته تدوین می شود و سپس در ارکان بالاتر یعنی شورای مرکزی تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: در مقطع کنونی کمیته دائمی انتخابات اطلاعات و داده ها را جمع آوری و فضای کشور را رصد می کند چرا که تمامی احزاب باید به آرایش سیاسی کشور توجه داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار