فرمانده مرزبانی ناجا؛

رصد تحرکات تروریست‌های تکفیری در ایام اربعین

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: با تمهیدات اندیشیده شده پوشش امنیتی در نقاط مرزی را در ایام اربعین حسینی و تردد زائران ارتقا خواهیم داد.

رصد تحرکات تروریست‌های تکفیری در ایام اربعین به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در نشست هم‌اندیشی فرماندهان مرزبانی پایانه‌های مرزی غرب کشور در مرز مهران گفت : با وجود آنکه هر روز شاهد زوال و نابودی تعداد بیشتری از اعضای گروه منحوس داعش و سایر گروه‌های تکفیری در عراق هستیم ولی این موضوع باعث نمی‌شود سطح آمادگی‌ها را برای جلوگیری از تحرکات آنان کاهش دهیم.

وی افزود : در آستانه اربعین حسینی سطح هماهنگی‌ها و آمادگی نیروهای مرزبانی در مناطق مرزی به حداکثر ممکن رسیده و این اطمینان را به مردم و زائران حسینی می‌دهیم که اجازه کوچک‌ترین تحرک مذبوحانه‌ای را به این افراد جنایتکار نخواهیم داد.

فرمانده مرزبانی ناجا تأکید کرد: خلأهای امنیتی در این ایام پوشش داده می‌شود و با استقرار نیروهای کمکی محیطی امن را برای تردد زائران ایجاد می‌کنیم.

سردار رضایی گفت : امنیت و مدیریت محوطه قرنطینه که بعد از گیت گذرنامه تا صفر مرزی و خروج زائران نام دارد، در هر چهار پایانه مرزی خسروی، مهران، شلمچه و چذابه بر عهده مرزبانی است که فرماندهان مربوطه برای مدیریت صحیح آن در راستای تسهیل در تردد زائران، طرح و تدبیر قابل‌اجرا آماده کرده‌اند.

فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد : در هر سه استان تعیین شده علاوه بر برقراری امنیت و خدمات‌رسانی به زائران اربعین، مصمم به تشدید اقدامات امنیتی در دیگر بخش‌های مرزی هستیم.همچنین برای رفع خلأها در معابر مرزی برنامه داریم و کنترل و تقویت مرزها در دستور کار است.


انتهای پیام/ه


برقراری امنیت در مرز بین المللی مهران در ایام اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.