مدیرکل صدا و سیمای استان همدان:

برگزاری جشنواره ملی «انیمیشن زمستان» در همدان

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان از برگزاری جشنواره ملی «انیمیشن زمستان» در استان خبر داد.

برگزاری جشنواره ملی «انیمیشن زمستان» در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسین میسر مدیرکل صدا و سیمای استان همدان در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان، گفت: با پیگیری‌های انجام شده جشنواره ملی «انیمیشن زمستان» امسال در استان همدان برگزار می‌شود تا بتوان ضمن مطرح کردن نام همدان، زیبایی‌های زمستان این استان را معرفی کرد.

وی افزود: انتخاب افراد متخصص، توانمند و متعهد در انتخابات شوراها به عنوان سرلوحه برنامه‌های مرکز صداوسیمای همدان بود چرا که این نکات مطالبه مردمی بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: شورای شهر و صداوسیما در راستای سخنان مقام معظم رهبری در زمینه آسیب‌های اجتماعی رسالت و وظایف مهمی دارند که باید برنامه‌های مشترکی در این زمینه دیده شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان همدان بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا شورای شهر همدان را در انجام وظایف و رسالت‌ها یاری کنیم اما این مسائل براساس مطالبات مردمی پیگیری می‌شود تا به پیشرفت شهر و شهروند منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما خود را به عنوان رسانه، دست راست شورای شهر می‌داند، گفت: تعامل با رسانه‌ها توسط شورای شهر یکی از نقاط ضعف این نهاد محسوب می‌شود که البته تنها معطوف به شهر همدان نیست که انتظار این است در شورای شهر همدان این نقطه ضعف برطرف شود.

میسر خاطرنشان کرد: در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان حلقه واسط و پیوست رسانه‌ای طراحی شود تا بتوان مطالبات شورای شهر را از این طریق پیگیری کرد.

انتهای پیام/ص.ف

همدان میزبان جشنواره انیمیشن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.