باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛

الاکلنگ بازار سرمایه/ آینده بورس در هاله ای از ابهام

در طی هفته گذشته بازار سرمایه سربالایی و سرازیری‌های زیادی را سپری کرد.

الاکلنگ بازار سرمایه/ آینده بورس در هاله ای از ابهامبه گزارش  خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بازار سرمایه در اولین روز کاری، شاخص کل فرابورس با ۱۲.۷۰ واحد کاهش به پله ۹۴۸ هزار و ۳۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۴۰ میلیون سهم طی ۳۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات در اولین روز کاری، همراه با روند صعودی و نماد شتران، خساپا، خودرو، فولاد، شبندر، کگل با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۰۳ میلیون ریال سهم طی ۱۲۱ هزار نوبت معاملاتی است.

در دومین روز کاری، شاخص بورس و اوراق بهادار با کاهش ۱۵۹.۹۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۳۵۵ واحدی رسید، بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۵۵۳ میلیون ریال سهم طی ۶۸ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات در دومین روزکاری، همراه، فخوز، اخابر، رمپنا با روند صعودی و نماد‌های پترول، فملی، شتران با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس با ۵.۹۰ واحد کاهش به پله ۹۴۲ هزار و ۴۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۳۰۸ میلیون سهم طی ۳۳ هزار نوبت معاملاتی است.

درآخرین روزکاری بازار، شاخص بورس و اوراق بهادار با رشد ۷۴.۵۱ واحدی به پله ۸۵ هزار و ۴۲۹ واحدی رسید، بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۶۰۱ میلیون ریال سهم طی ۶۵ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده درآخرین روز بازار معاملات، آپ، همراه، خودرو،‌های وب، فجر، شبندر با روند صعودی و نماد تاپیکو با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با ۸.۸۰ واحد رشد به پله ۹۵۱ هزار و ۲۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۹۵ میلیون سهم طی ۳۰ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

بازار سرمایه در نوسان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار