استقرار 360 نفر راهدار در گردنه ها و راهدارخانه های استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 360 نفر نیروی انسانی با 200 دستگاه ماشین آلات در گردنه ها و راهدارخانه های استان مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل در بازدید از عملیات برف روبی گردنه الماس در محور خلخال اسالم افزود : در استان اردبیل 8 گردنه برف گیر و 12 راهدارخانه ثابت و سیار وجود دارد.

وی با اشاره به بارش اولین برف پائیزی در شهرستانهای نیر ، خلخال و مشکین شهر بیان کرد: با وجود بارش 30 سانتی متری برف دربرخی از گردنه ها از جمله الماس با تلاش و آمادگی راهداران تمامی جاده های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها بصورت روان جریان دارد.

رحمتی با بیان اینکه با وجود باز بودن جاده های استان ضروری است رانندگان هنگام تردد از انها به دلیل لغزندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند و از شتاب زدگی و عجله خودداری کنند، گفت: به همراه داشتن زنجیر چرخ، لباس گرم، پتو، تجهیزات زمستانی و مواد غذایی برای ترددکنندگان از جاده‌ها ضروری است.

وی از مردم خواست قبل از سفر آخرین وضعیت جاده ها را از طریق سامانه و اپلیکیشن 141 مرکز مدیریت راهها و کانال رسمی این اداره کل در فضای مجازی به آدرس ardabilrmto@ بررسی و توصیه های ایمنی راهداران و پلیس راه را رعایت کنند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.
طول راههای استان اردبیل 6 هزارو 371 کیلومتر می باشد.

 

انتهای پیام/ح

وجود 12 راهدارخانه ثابت و سیار در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.