برنامه پخش زنده رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه 2018

رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه امروز در3 قاره پیگیری می شود.

برنامه بازی های امروز رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیهبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های مقدماتی جام جهانی امروز در 3 قاره پیگیری می شود و تکلیف چند تیم دیگر برای صعود به این رقابت ها مشخص می شود. در قاره آسیا امروز تنها یک بازی برگزار می شود که در ان تیم ملی فوتبال سوریه در پلی آف مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16 در مالزی میزبان استرالیا است.

در دیگر دیدار های مقدماتی جام جهانی هم امروز 9 دیدار در اروپا پیگیری می شود که برنامه آن به شرح زیر است :

گروه سوم مقدماتی جام جهانی در اروپا

آذربایجان - چک     19:30

سن مارینو - نروژ   22:15

ایرلند شمالی - آلمان 22:15

در این گروه تیم ملی فوتبال آلمان با 24 امتیاز صدر نشین است و شانس آن را دارد تا با شکست ایرلند شمالی دومین تیم صعود کننده به رقابت های جام جهانی فوتبال در منطقه اروپا باشد. البته ایرلندی ها هم 19 امتیازی هستند و پس از آلمان تیم دوم گروه خود هستند آن ها هم همچنان شانس صعود مستقیم به جام جهانی را دارند .

گروه پنجم  مقدماتی جام جهانی در اروپا

ارمنستان - لهستان    19:30

مونته نگرو - دانمارک    22:15

رومانی - قزاقستان           22:15

در این گروه تیم های لهستان ، دانمارک و مونته نگرو به ترتیب با 19 ، 16 و 16 در جایگاه های اول تا سوم قرار دارند. بازی امشب دو تیم ارمنستان و لهستان از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

گروه ششم مقدماتی جام جهانی در اروپا

انگلیس - اسلوونی     22:15

اسکاتلند - اسلوواکی     22:15

مالت - لیتوانی      22:15

تیم انگلیس در این گروه با 20 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و امروز میزبان تیم سوم جدول گروه ششم یعنی اسلوونی است . انگلیس می تواند با پیروزی در دیدار امشب صعود خود را به رقابت های جام جهانی 2018 روسیه قطعی کند. بازی تیم های انگلیس و اسلوونی امشب از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

علاوه بر انجام بازی های مقدماتی در قاره اروپا و آسیا بامداد فردا هم تکلیف چند تیم صعود کننده دیگر در منطقه آمریکای جنوبی مشخص خواهد شد. برنامه بازی های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی به شرح زیر است :

بولیوی - برزیل         23:30 ( امشب )

ونزوئلا - اروگوئه       00:30  (بامداد)

شیلی - اکوادور            3:00 (بامداد)

کلمبیا - پاراگوئه             3:00 ( بامداد)

آرژانتین - پرو                      3:00(بامداد)

پیش از این تیم برزیل در منطقه آمریکای جنوبی صعودش را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرده بود و امشب در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم بولیوی می رود. همچنین تیم های اکوادور ، بولیوی و ونزوئلا دیگر شانسی برای حضور در جام جهانی ندارند.

با این حال آمریکای جنوبی در این هفته شاهد چند بازی بسیار حساس است. در نخستین بازی حساس امشب تیم های پرو و آرژانتین در آرژانتین به مصاف یکدیگر می روند. دو تیم 24 امتیازی هستند و برنده این بازی می تواند گام محکمی را بریا صعود به جام جهانی بردارد . همچنین برنده این بازی شانس ان را دارد تا در این هفته صعودش را به جام جهانی قطعی کند.

دیگر بازی مهم این قاره میان تیم های کلمبیا و پاراگوئه است. کلمبیا 26 امتیازی و اروگوئه 27 امتیازی است. دو تیم شانس صعود مستقیم به جام جهانی را دارند و به همین دلیل این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است.

بازی های دوستانه

امشب به غیر از انجام بازی های مقدماتی جام جهانی در قاره های مختلف ، چند بازی دوستانه هم برگزار می شود. که برنامه آن به شرح زیر است :

میانمار - تایلند

هنگ کنگ - لائوس

ایران - توگو

قطر - سنگاپور

عراق - کنیا

لازم به ذکر است بازی تیم های ملی فوتبال ایران و توگو امروز ساعت 18 و 30 دقیقه برگزار می شود و این بازی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام /

نگاهی به بازی های  تیم های ملی فوتبال جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار