هیئت فوتبال قم و ارژن شیراز به مصاف هم می روند

تیم‌های هیئت فوتبال قم و ارژن شیراز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به دیدار هم می‌روند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی امروز پنج شنبه دنبال می‌شود که علاوه بر تیم آتلیه طهران قم به عنوان نماینده قم چهارشنبه شب در قم به میدان رفت و برابر آذرخش بندر عباس به تساوی رسید، تیم هیئت فوتبال استان قم به عنوان دیگر نماینده قم امروز در دوازدهمین هفته از لیگ برتر در خانه به میدان خواهد رفت.

حریف این هفته تیم هیئت فوتبال قم، تیم رده یازدهمی ارژن شیراز است که قرار است دیدار این ۲ تیم از ساعت ۱۸ امروز پنج شنبه ۱۳ شهریور در سالن شهید حیدریان قم برگزار شود و تیم هیئت فوتبال قم به دیدار این حریف شیرازی و حاضر در بین قعرنشینان برود.

شاگردان سید مهدی غیاثی در تیم هیئت فوتبال قم در دیدارهای گذشته خود در لیگ برتر ۲ امتیاز کسب کرده‌اند و شرایط نامساعدی در جدول دارند به طوری که نماینده قم در انتهای جدول قرار گرفته و روی کاغذ گزینه اول سقوط به دسته اول به شمار می‌رود.

تیم هیئت فوتبال قم از ۱۱ بازی قبلی خود ۲ مساوی و ۹ شکست در کارنامه دارد و در آخرین بازی خود در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم حفاری خوزستان با نتیجه ۳ بر ۲ بازنده شده است و بدیهی است امروز در بازی با تیم ارژن شیراز به دنبال شکستن طلسم برد و کسب اولین پیروزی است.

تیم ارژن شیراز برای دومین بار است که با یک تیم قمی در این فصل روبرو می‌شود و به قم سفر می‌کند چنان که این تیم در بازی با تیم آتلیه طهران قم در قم در آغاز لیگ مغلوب شد و اکنون از بازی با حریف قمی دیگر خود در لیگ برتر با توجه به قعرنشینی حریف فقط ۳ امتیاز را می‌خواهد.

ارژن شیراز از ۱۱ بازی ۱۰ امتیازی است و سایه ۲ تیم ۸ امتیازی شهرداری ساوه و پارسیان شهر قدس را پشت سر خود حس می‌کند البته اگر امروز تیم هیئت فوتبال قم بالاخره سنت شکنی کند و برنده بازی باشد نمی‌تواند از رتبه چهاردهم و قعر جدولی خود بالا بیاید اما فاصله را با تیم‌های بالای سر خود کاهش خواهد داد اما ارژن شیراز در صورت پیروزی با صعودی ۲ پله‌ای به رتبه نهم می‌رسد.

رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران با حضور ۱۴ تیم برگزار می‌شود که پس از ۲۶ هفته رقابت، ۲ تیم انتهای جدول به دسته اول سقوط می‌کنند و تیم هیئت فوتبال قم که در حال حاضر تیم آخر جدول رده بندی است تلاش می‌کند در آینده از این بحران رهایی یابد و سهمیه ۲ تیمی قم در لیگ برتر فوتسال را حفظ کند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.