رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سنندج معرفی شد

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی سنندج با حضور جمعی از بانوان فرهیخته و مسولان استان کردستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در آئین تکریم و معارفه رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: همه ما به عنوان دوستداران نظام اسلامی موظف به ابلاغ پیام خدا، رسول اکرم و ائمه اطهار علیهم‌السلام به مردم هستیم و این رسالت بر عهده نهادهای فرهنگی از جمله تبلیغات اسلامی است.

 حجت‌الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه دشمنان ما برای ضربه زدن به اسلام و مسلمانان در حال برنامه‌ریزی هستند، افزود: نا امن کردن جامعه، عقب نگه داشتن مسلمانان از انجام فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد شبهه عبادی و دینی بین جوانان طرح شبهات در فضای مجازی و ترویج فحشا و فساد بین مسلمانان از مواردی است که دشمن به دنبال آن است.

وی بیان کرد:دشمنان ما فهمیده‌اند که تنها راه نفوذ میان مسلمانان ورود به فعالیت‌های فرهنگی است اما متاسفانه برخی مسلمانان هنوز این مهم را نپذیرفته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان کار جهادی و انقلابی را عامل اصلی پیشبرد فعالیت‌های فرهنگی دانست و گفت: دستگاههای فرهنگی نباید به مسائل حاشیه‌ای و برنامه‌های تکراری بپردازند بلکه باید تعلیم و تربیت جوانان مومن و انقلابی را در وستورکار قرار دهند.

 وی خاطرنشان کرد: حلال اصلی مشکلات خود مردم هستند و باید از خود مردم برای رفع مشکلات جامعه بهره برد.

حجت‌الاسلام کرمی یادآور شد: سنندج با داشتن جمعیتی قریب به 500 هزار نفر با داشتن آسیب‌های اجتماعی زیاد نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد و سازمان تبلیغات اسلامی هم ماموریت پیدا کرده است که به مناطق حاشیه‌ای توجه ویژه داشته باشد.

وی در پایان استفاده از ظرفیت‌های گسترده شهرستان سنندج از جمله وجود مساجد و عالمان دینی کم‌توقع و ایثارگر را مورد تاکید قرار داد و گفت: کار فرهنگی در شهرستان سنندج باید با استفاده از این ظرفیت‌ها ارتقا پیدا کند.

در این مراسم که با حضور جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان سنندج و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی سنندج و اداره‌کل برگزار شد، حجت‌الاسلام علیرضا کاوه به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام علی محسن منتشلو تقدیر شد.

انتهای پیام/م

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه به عنوان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.