بهره مندی 93 درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی از نعمت گاز

مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر ۹۳ درصد جمعیت شهری از نعمت گاز برخوردار هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ دشتی مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان جنوبی گفت : دشتی با اشاره به افزایش 258 درصدی جمعیت روستایی بهره مند از گاز طبیعی در طی چهار سال گذشته، بیان داشت: در حال حاضر 215 روستای استان با 37 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.


وی به وجود 201 هزار مشترک گاز طبیعی در بخش شهری و روستایی استان اشاره کرد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال 92 به میزان 57 درصد رشد داشته است.


دشتی تعداد شهرهای گازدار استان را 21 شهر اعلام کرد و افزود: که این میزان در ابتدای سال 92 حدود 14 شهر بوده است.


مدیرعامل سابق شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد انشعابات گاز شهری و روستایی استان 106 هزار و 766 انشعاب است، بیان کرد: این میزان نیز نسبت به تیرماه سال 92 به مقدار 61 درصد رشد داشته است.


وی گفت : میزان شبکه تغذیه و توزیع گازدار در سطح استان را چهار هزار و 458 کیلومتر است که بالغ بر 92 درصد این مقدار در مدت چهار سال گذشته رشد داشته است.


دشتی افزود : در حال حاضرخطوط انتقال گازدار در سطح استان 826 کیلومتر بوده است که از این میزان بالغ بر 320 کیلومتر در مدت چهارسال گذشته انجام شده است.


وی اظهارکرد: همچنین در حال حاضر در 172 روستا در دست اقدام گاز رسانی است که با بهره برداری از این روستاها درصد بهره مندی جمعیت روستایی 16 درصد افزایش خواهد یافت و به 56 درصد می رسد.
انتهای پیام/ک

 ۹۳ درصد جمعیت شهری خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردار هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اطع
۱۹:۱۶ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
چرا هوس گازکشی منطقه سردسیر و کوهستانی الغورات را نمیکنید که جمعیتش روز بروز روبه تنزل بدلیل مهاحرت است بله قدری سخت است دشت صاف و شنی نیست که سودش برایتان فراوان باشد ظاهرا اهالی بایستی دست بدامان کسیشوند 3سال است قول میدهید امما خبری نیست دعا میکنیم خدا به شما توفیق دهد
آخرین اخبار