افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در مشگین‌شهر

با اقدامات و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی میزان کشفیات انواع مواد مخدر در شهرستان مشگین شهر ۱۲۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،سرهنگ کیوان زرین‌کلاه فرمانده انتظامی مشگین‌شهر افزود: مهم‌ترین رسالت نیروی انتظامی برقراری امنیت و آرامش است که در این زمینه نیروهای انتظامی اقدامات شایسته‌ای انجام داده‌اند و تلاش اصحاب رسانه در بازتاب این اقدامات شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی افزود: شهرستان مشگین‌شهر از امن‌ترین شهرستان‌های استان و اردبیل نیز جزو سه استان امن کشور محسوب می‌شود که تمامی این موارد نشان دهنده امنیت و آرامشی است که در سایه تلاش و همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران مربوطه به دست آمده و نیاز است از این پس نیز به همین منوال ادامه یابد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: با اقدامات و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی میزان کشفیات انواع مواد مخدر 127 درصد افزایش یافته که طبق بررسی‌های انجام یافته بیشترین کشفیات مربوط به مواد مخدر صنعتی است و اخیرا نیز در حدود 45 کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است ولی موضوع نگران‌کننده در این زمینه حجم بالای مواد مخدر در منطقه است که نیازمند اتخاذ تصمیمات اساسی و لازم در این زمینه هستیم.

زرین‌کلاه با اشاره به  افزایش 33 درصدی مشروبات داخلی و 73 درصدی کشفیات سلاح در مشگین‌شهر بیان کرد: نیاز است در این زمینه برنامه‌ریزی‌های اساسی و لازم مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم هر چه سریع‌تر مشکلات و موانع موجود در این زمینه را برطرف کرده و فرهنگ‌سازی مناسبی در این ارتباط داشته باشیم.

وی تصریح کرد: میزان کشف سرقت نسبت به وقوع آن نیز 12 درصد افزایش یافته و 11 درصد نیز نسبت به سال‌های گذشته منجر به دستگیری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر گفت: خوشبختانه علی‌رغم افزایش آمار در میزان کشفیات مواد مخدر و سرقت در این شهرستان جرائم خشن همچون سرقت طلافروشی، رانت، راهزنی، باند وجود ندارد و فقط سرقت‌های خرد در شهرستان یک درصد افزایش داشته است.

 

انتهای پیام/ع

افزایش میزان کشفیات مواد مخدر در مشگین‌شهر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.