نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی؛

تغییر استاندار آذربایجان غربی در شرایط فعلی به نفع ما نیست

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی و حساس منطقه، تغییر استاندار آذربایجان غربی به نفع ما نیست.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اشاره به تغییر استاندار آذربایجان غربی گفت: در شرایط فعلی و مقطع حساس و بحث فتنه جدایی اقلیم کردستان عراق، تغییر استاندار آذربایجان غربی به نفع ما نیست.

وی افزود: استاندار شیخ الرئیس، هماهنگ کننده‌ تمام امور در هر استان به شمار می‌رود و باید فردی که به عنوان استاندار انتخاب می‌شود ، فردی کارآمد و فراجنایی بوده و خود را خادم ملت بداند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استاندار باید احترام امام جمعه را نگه دارد، با نمایندگان مجلس و مدیران کل استان در امور مختلف استان هماهنگ باشد، با تمام اقشار مختلف مردم در ارتباط باشد و تمام توان خود را در راستای توسعه و پیشرفت استان به کار گیرد.

نادر قاضی پور با اشاره به پرداخت حقوق عقب افتاده‌ی کارگران شهرداری ارومیه  گفت: طبق پیگیری‌های مستمر که از شهردار ارومیه داشتیم، مقرر شده تا بیستم مهرماه حقوق عقب افتاده‌ی این کارگران پرداخت گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: بنده به عنوان نایب رییس فراکسیون کار و کارگر با تمام توان از حق و حقوق قشر زحمت کش کارگران دفاع می‌کنم و موقع تدوین برنامه ششم، ۱۲ طرح در این خصوص پیشنهاد دادیم که ۱۱ مورد آن با کسب اکثریت رای تصویب شد و یک مورد را نیز در بودجه اضافه کردیم که حمایت بیش از پیش از افراد تحت پوشش بهزیستی و افزایش حداقل ۲۰% حقوق افراد تحت پوشش کمیته امداد و ساخت ۱۵۰ هزار مسکن برای نیازمندان و مستمندان از جمله‌ی این طرح‌ها هستند.
 
انتهای پیام/م

 

 حقوق عقب افتاده‌ کارگران شهرداری ارومیه تا بیستم مهرماه پرداخت می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.