فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر؛

سارق مسلح گرفتار سرعت عمل پلیس شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری سارق مسلح در کمتر از یک ساعت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمود سعادتی فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: روز گذشته و طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره سرقت مسلحانه بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه توسط مأموران انتظامی مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت که راکب آن سلاح کلاش داشته ضمن تهدید شاکی، اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و مدارک شناسایی وی می‌کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران بلافاصله ضمن اجرای طرح مهار، اقدام به گشت زنی هوشمند در سطح حوزه کرده و در کمتر از یک ساعت موفق به شناسایی موتورسیکلت و دستگیری راکب و در بازرسی از وی یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات کشف کردند.

سرهنگ سعادتی ضمن اشاره به دلالت سارق به کلانتری و اعتراف به جرم ارتکابی، تصریح کرد: اموال کشف شده از سارق پس از رسیدگی، به مالک پس داده شد که این امر رضایت خاطر شاکی را به همراه داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در پایان افزود: دستگیری سارقان توسط ماموران انتظامی در راستای برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان صورت می‌گیرد و مجرمان و مخلان نظم و امنیت بدانند فرزندان ملت در نیروی انتظامی از عزمی راسخ در برخورد با آنان برخوردارند و اجازه هنجار شکنی را به هیچ کس نخواهند داد.

 

انتهای پیام/ی

 

دستگیری سارق مسلح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.