شرکت ۳۶۲مددجو در مراسم پیاده روی اربعین

سال گذشته ۳۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کردند که پیش‌بینی می‌شود امسال مددجویان اعزامی به کربلا نسبت به سال گذشته افزایش دو برابری داشته باشد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به اعزام کاروان های مددجویی به کربلای معلی گفت: این نهاد به منظور بهره مندی از ظرفیت عظیم و معنوی پیاده روی اربعین حسینی هرساله مددجویانی را به کربلای معلی اعزام می کند.

خدرویسی با یادآوری اینکه درمراسم پیاده روی اربعین سال گذشته ۳۶۲ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه به کربلای معلی اعزام شدند، افزود: این نهاد برای اعزام این مددجویان بیش از ۹۰ میلیون تومان کمک هزینه سفر زیارتی به آنان پرداخت کرده است.

وی پیش بینی کرد: مددجویان اعزامی به کربلای معلی در پیاده روی اربعین امسال به حدود دو برابر سال گذشته افزایش پیدا کند.

خدرویسی همچنین به اعزام مددجویان به کربلا و نجف اشرف در دیگر ایام سال به ویژه محرم و صفر اشاره کرد و ادامه داد: بانوی سرپرست خانوار موفق در ایجاد طرح های اشتغال و یا نمونه در تربیت و تعلیم فرزندان در آستانه ماه سوگواری سرور و سالار شهیدان ۱۶۰در دو کاروان به کربلای معلی و بارگاه امیرالمومنین علی (ع) در نجف اشرف اعزام شدند.

حسین خدرویسی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه سعادت زیارت از بارگاه ملکوتی حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) و حضرت ابوالفضل العباس(علیه‌السلام)نصیب ۸۰ مددجوی دیگر در استان کرمانشاه شده است.

خدرویسی با اشاره به ضرورت مشارکت مردم خیر استان در اعزام مددجویان به اماکن زیارتی، گفت: امسال در ماه های محرم و صفر در صورت مشارکت خیران نیک اندیش زوار بیشتری را به کربلای معلی اعزام خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه نیکوکاران برای مشارکت در اعزام آن دسته از مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده اند می توانند در طرح شوق زیارت شرکت کنند، عنوان کرد: خیران برای مشارکت در این طرح حسنه می توانند به آدرس الکترونیکی http://shogheziarat.ir و یا دفاتر این نهاد مراجعه و به هر میزان که بخواهند کمک های خود را برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی همچون مشهد مقدس و کربلای معلی اهدا می کنند.

 

انتهای پیام/ز

اجرای طرح شوق برای اعزام مددجویان به اماکن زیارتی

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.