همراه باشهدا؛

زندگی نامه شهیدرفیعی

شهید رفیعی نماز اول وقت را بر همه چیز ترجیح می داد و در مراسم های عزاداری برای سالار شهیدان حسین بن علی(ع) همیشه پیشقدم بود.

زندگی نامه شهیدرفیعیبه گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهید یدالله رفیعی سال 1340 در روستای چیچكلو از توابع شهرستان شاهین‌دژ از یك خانواده مسلمان و مذهبی متولد شد. دارای تحصیلات ابتدایی بود و علاقه خاصی به امورات كشاورزی داشت. به همین جهت دوشادوش پدرش در روستا به كار پربركت كشاورزی پرداخت و از آن طریق تأمین معاش می نمود.

شهید رفیعی نماز اول وقت را بر همه چیز ترجیح می داد و در مراسم های عزاداری برای سالار شهیدان حسین بن علی(ع) همیشه پیشقدم بود. ایشان از مقلدان راستین امام عزیز و معتقد به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

شهید بزرگوار پس از انقلاب با پایگاه‌های بسیج همكاری داشتند و علاقه خاصی به دفاع از آب و خاك جمهوری اسلامی او را راهی جبهه های جنگ نمود و به عنوان سرباز مشغول خدمت شدند و در حین خدمت و از خود ایثارگری‌های فراوانی نشان داد.
سرانجام در تاریخ1361/2/1 در جبهه خرمشهر در یك مصاف بی امان با دشمن بعثی جام شهادت را نوشید و پیكر او با شكوه خاصی در گلزار شهدای شاهین دژ به خاك سپرده شد.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهیدیدالله رفیعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار