باشگاه فرهنگی؛

از سفر به ایتالیا در سینمای ایران تا خرابکاری در کنفرانس انرژی اتمی

«پایان هر هفته» فرصت مناسبی است تا زمانی را به همراه خانواده و دوستان خود بگذرانیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم. به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ها می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

 

سینمایی آخر هفته

«ایتالیا ایتالیا» اولین تجربه کارگردانی کاوه صباغ‌زاده است که در ژانر کمدی، موزیکال، فانتزی ساخته شده است و پیش از این در بخش مسابقه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش آمد و مورد توجه مخاطبان واقع شد.
 
تهیه این فیلم سینمایی بر عهده مهدی صباغ‌زاده است.

حامد کمیلی، سارا بهرامی، فرید سجادی حسینی، همایون ارشادی، رضا سخایی، جهانگیر میرشکاری، ناصر سجادی حسینی، دانش اقباشاوی، فائزه علوی، آنا مهر اخلاقی، حسن زاهدی، علی جناب، درنا مدنی، پریناز کنگاوری، آیدا اورنگ، مهدی فهیمی، سپیده راستی فر و رضا کوهستانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان «ایتالیا ایتالیا» آمده است: من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.
 

تئاتر آخر هفته

نمایشنامه کوکوی، کبوتران حرم، نوشته علیرضا نادری با رویکردی اجتماعی است و از امروز به روی صحنه می رود.

مرضیه بدرقه، بهناز جعفری، ناهید مسلمی، مسیح کاظمی، عاطفه رضوی، فروغ قجابگلی، مرضیه وفامهر، یلدا عباسی، فرزانه سهیلی، گیتی قاسمی، شقایق دهقان و شیدا خلیق در این اثر به ایفای نقش می‌پردازند.

منوچهر شجاع طراح صحنه، لباس و نور، امیر اسمی طراح گرافیک، بامداد افشار موسیقی، زمان وفاجویی دستیار اول کارگردان و برنامه ریز، روژان کردنژاد دستیار دوم کارگردان و منشی صحنه، نونا نیسی و اشکان جذابیان مدیران صحنه و البرز تیمورزاده عکس و ویدئو اشاره کرد.

«کوکوی کبوتران حرم» از ۱۳ مهر در پردیس تئاتر شهرزاد واقع در خیابان حافظ، نوفل لوشاتو، پلاک ۷۴ هر شب ساعت ۱۹ روی صحنه می‌رود.
 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «ماتادور» به کارگردانی فرهاد نجفی، جمعه ۱۴ مهرماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
 
در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پی سفر یک مقام بلند پایه بلژیکی به ایران جهت انجام کنفرانسی مربوط به انرژی هسته‌ای یک گروه خراب کاری با پرداخت پول زیاد یک تک تیرانداز را اجیر می‌کند تا دیپلمات بلژیکی را در ایران ترور کند و به این ترتیب اوضاع داخلی ایران را متشنج و ناامن جلوه دهد. تک تیرانداز که خود ملیتی ایرانی دارد به راحتی از یونان وارد ایران شده و مقدمات کار خود را فراهم می‌کند.
 
در این فیلم، پولاد کیمیایی، سام درخشانی، پوریا پورسرخ و شقایق فراهانی هنرنمایی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای تعطیلات آخر هفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار