هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری؛

هاشمی و بهرام زاده در صدر اوزان 105 و 105+ کیلوگرم

رقابت های هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری با برگزاری مسابقات اوزان 105 و 105+ کیلوگرم به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مسابقات هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان ایران، یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی امروز(پنج شنبه) با رقابت وزنه برداران دسته 105 و 105+ کیلوگرم در تالار ایرانیان به اتمام رسید.

برهمین اساس در دسته 105 کیلوگرم که با شرکت هفت وزنه بردار برگزار شد، علی هاشمی، دارنده مدال نقره رقابت های داخل سالن آسیا و عضو تیم بیمه رازی با رکورد 401 کیلوگرمی که در ترکمنستان ثبت کرده بود، بدون حضور در مسابقات هفته دوم لیگ در جایگاه اول قرار گرفت.

علیرضا سلیمانی و ایوب مرادی از تیم نیروی زمینی ارتش هم به ترتیب در رتبه دوم و سوم این وزن ایستادند.

همچنین در دسته 105+ کیلوگرم که با شرکت پنج وزنه بردار برگزار شد، محسن بهرام زاده از تیم پدافند با رکورد 431 کیلوگرم در مجموع جرکات یک ضرب و دوضرب صدرنشین شد. همایون تیموری و علی داوودی از نفت اهواز هم در رتبه دوم و سوم این وزن قرار گرفتند.

درضمن با توجه به اینکه بهداد سلیمی، قهرمان المپیک 2012 لندن و عضو تیم بیمه رازی پیش از برگزاری رقابت های این هفته برای انجام دادن مصاحبه اخذ ویزای آمریکا به امارات سفر کرده بود و تمرینات مناسبی نداشت، با درخواست محسن بیرانوند، سرمربی تیم ملی وزنه برداری و موافقت این فدراسیون از حضور در رقابت های لیگ انصراف داد و قرار است نتیجه رکوردگیری او در اردوی بابلسر برای تیم بیمه رازی محسوب شود.

انتهای پیام/

برگزاری رقابت های هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار