معرفی 712 واحد فرسوده مسکونی برای دریافت تسهیلات بانکی در اردبیل

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در سال ۹۶ ارائه تسهیلات به نوسازی یک هزار واحد فرسوده مسکونی در دستور کار قرار گرفته که تا به امروز ۷۱۲ واحد به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات معرفی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محبوب حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی که در سالن شیخ صفی استانداری اردبیل برگزار اظهار داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در راستای اجرای طرح اصلاح و توسعه زیرساخت‌های راه استان اردبیل فعالیت‌های زیادی دارد که در این راستا چند پروژه مهم برای بهسازی و احداث راه‌های مواصلاتی در استان اردبیل اجرا می‌شود.

وی گفت: در حوزه احداث جاده‌ها شاهد احداث باند دوم جاده اردبیل-فیروزآباد و باند دوم اردبیل-مشگین‌شهر هستیم که خوشبختانه این پروژه‌ها در حال‌حاضر پیشرفت مناسبی دارد و به محض اختصاص اعتبارات باقی مانده سریعا نسبت به اتمام آنها اقدام می‌کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در بهسازی نیز اداره راه و شهرسازی استان پروژه‌های متعددی از جمله بهسازی راه اصلی جلفا-اصلاندوز، پارس‌آباد-بیله سوار و نیز بهسازی و بازیافت محور خلخال-الماس را در دستور کار دارد که به‌غیر از این پروژه‌ها نیز بهسازی راه اصلی رضی-امیرکندی و نیز بهسازی راه کریق-آرمادولاق در حال انجام است.

حیدری بیان کرد: بهسازی راه شال-ماجولان و نیز بهسازی راه‌های روستاهای بالای 50 خانوار استان در دست انجام است که تلاش داریم تا جایی که وضعیت آب و هوایی رخصت می‌دهد این پروژه‌ها روند اجرایی خود را ادامه دهند.

وی تصریح کرد: در حوزه بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری امسال برای استان اردبیل نوسازی 1000 واحد مسکونی فرسوده در دستور کار قرار گرفته که تا به امروز 712 واحد به بانکها برای دریافت تسهیلات معرفی شده است که متاسفانه بانک‌های سپه و رفاه همکاری مناسبی در این حوزه نداشته و در حال رایزنی برای برطرف کردن مشکلات هستیم.

وی گفت: یکی دیگر از طرح‌هایی که در حال‌حاضر مورد توجه راه و شهرسازی بوده و اجرای آن با جدیت دنبال می‌شود اجرای طرح فازهای بلوک A، B و C از طرح ساماندهی حریم بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی است.

انتهای پیام/ح

هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده اردبیل نوسازی می‌شود

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار