پیام قدردانی جمعی از سازمان ها و نهادهای فرهنگی از عزاداران حسینی در استان یزد

جمعی از سازمان ها و نهادهای فرهنگی در استان یزد با صدور پیامی از حضور با شکوه عزاداران حسینی در مراسم سیزده محرم استان یزد تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ جمعی از سازمان ها نهادهای فرهنگی در استان یزد با صدور پیامی از حضور با شکوه عزاداران حسینی در مراسم سیزده محرم استان یزد تشکر کردند.

دبیرخانه یزد حسینیه ایران ، شورای هیئات مذهبی استان,موسسه گسترش فرهنگ حسینی,کانون بسیج مداحان استان,کانون مداحان و شعرای آیینی,هیئت رزمندگان اسلام و هیئت انصاردر این پیام آورده اند ازهمه ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام که در هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم حسینی بویژه مراسم مشترک هیئات مذهبی در حسینیه امیرچقماق در روز سیزده محرم شرکت کرده اند تقدیر و تشکر می شود .

در ادامه این پیام آمده است : یقیناً همراهی همراه با فهم و بصیرت مردم انقلابی، هوشمندی و تلاش‌های خالصانه مسئولین هیئات مذهبی، فرهنگ سازی و ترویج عزاداری‌های بدون آسیب و در شأن اهل بیت علیهم السلام ازسوی  شاعران و مداحان آئینی، وعاظ و ذاکران و خیل عزاداران حسینی در برگزاری منظم، باشکوه و بی پیرایه این مراسم بزرگ مذهبی و ملی مؤثر بوده است و امیدواریم این حضور و این وحدت الگویی شایسته برای سایر برنامه های عمومی در کشور باشد.

در این پیام از تلاش های نماینده ولی فقیه در استان ، بیت سومین شهید محرات ، نیروی انتظامی ، صدا و سیما و سایر دستگاه های اجرایی استان در تبلیغ و ترویج و برگزاری هر چه بهتر مراسم عزاداری حسینی در استان تقدیر به عمل آمده است.

انتهای پیام/ ی

تقدیرازحضور با شکوه عزاداران حسینی در مراسم سیزده محرم استان یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار