رستمکلا میزبان آئبن شانزدهمین سالگرد درگذشت آیت الله ایازی

شانزدهمین سالگرد درگذشت آیت الله ایازی و فرزندان فاضلش و یادواره بیش از ۱۰۰ شهید طلبه و روحانی حوزه علمیه رستمکلا با حضور گسترده مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در آئین شانزدهمین سالگرد درگذشت آیت الله ایازی در رستمکلا بهشهر با اشاره به عالم پرور بودن مازندران، گفت: در این خطه که مردمان بزرگوارش با عشق و ارادت به اهل بیت عصمت و طهارت فرزندان خود را پروریده اند است که عالمان بزرگ پرورده شده اند.


وی افزود: مردان بزرگی، چون آیت الله کوهستانی و علامه ایازی با شاگردی نزد اساتید همین دیار و دستیابی به علم و حکمت اسلامی و تحقیق در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت توانستند شاگردان و عالمان بزرگی را در این منطقه پرورش دهند که امروز جای جای ایران اسلامی از حضور این شاگردان این آیات عظام بهره مندند.


نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت الگو گیری نسل جوان از علما و شهدا، گفت: اهتمام نسل جوان به تاثیر پذیری از انسان‌های شایسته‌ای که به درجاتی از شاخصه‌های اسلامی انسانی و دست یافته اند، می‌تواند در زندگی آنان توفیقات فراوانی را فراهم کند.


آیت الله سلیمانی تاکید کرد: چنانچه ما هم در همان مسیر و راه این بزرگان و شهدا حرکت کنیم، با الگو کردن آن‌ها و آشنایی به زندگیشان می‌توان رهنمودی روشن به دست آورد و در مسیر تکامل، ارتقا و تعالی پیش رفت و جوانان وقتی به فضایل این بزرگان و مکارم این عزیزان آشنا بشوند تردیدی نیست که تحولی در زندگی آن‌ها فراهم خواهد آمد.


مراسم سالگرد درگذشت حضرت آیت الله علامه حاج شیخ ابولحسن ایازی، حجت والاسلام محمدجواد ایازی و محمد رضا ایازی و یادواره بیش از ۱۰۰ شهید طلبه و روحانی حوزه علمیه منطقه امروز در شهر رستمکلای بهشهر برگزار شد.


انتهای پیام/ع


برگزاری شانزدهمین سالگرد درگذشت آیت الله ایازی در رستمکلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار