فرمانده انتظامی رودبارجنوب خبر داد؛

کشف ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در رودبار جنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب گفت: انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال طی یک سال گذشته در رودبار جنوب کشف شده است.

کشف ۱۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در رودبار جنوب /کشف 7ونیم تن مواد  دریک سال گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛سرهنگ رضا فیروز بخت فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب در نشست رسانه‌ای با هئیت رئیسه خانه مطبوعات و اصحاب رسانه و مطبوعات جنوب کرمان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان رودبار جنوب برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان و گرامی داشت هفته نیروی انتظامی، امنیت را بستر شکوفایی در تمام زمینه ها دانست .

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب اصحاب رسانه را همکار و بازوی توانمند پلیس برشمرد‌ و گفت: ممکن است ماموریت پلیس و خبرنگار در ظاهر متفاوت باشد اما رسالت آنها در ارتقای احساس امنیت اجتماعی مشترک است.

وی ضمن تشریح برنامه های پلیس در هفته ناجا از تمامی رسانه ها خواست تا در این هفته نیز همچون گذشته یار و یاور پلیس باشند.

سرهنگ فیروزبخت در ادامه از کشف ۷/۵ تن انواع مواد مخدر در جریان عملیات های مختلف پلیسی و دستگیری ۱۸۳ نفر قاچاقچی طی یک سال گذشته در سطح شهرستان رودبار جنوب خبر داد و افزود: این آمار نشان از افزایش ۷۰ درصدی کشفیات در این زمینه را دارد.

وی دستگیری ۲۸۹ نفر انواع سارق، کاهش ۲۷ درصدی وقوع سرقت منزل و افزایش ۱۲۰درصدی کشف آن، کشف ۴۱ دستگاه انواع خودروی سرقتی، کشف ۱۰۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، و افزایش کشف ۵۲درصدی در این زمینه و همچنین افزایش ۳۲۷ درصدی کشف سرقت احشام در یک سال گذشته را نتیجه انجام گشت های هدفمند انتظامی دانست که رشدی ۱۲درصدی را نشان می دهد.

فیروزبخت کشف ۸۲ هزارلیتر فرآورده های نفتی خارج از شبکه و قاچاق و همچنین انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال را از دیگر دستاوردهای پلیس رودبار جنوب دانست.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب افزایش تلفات تصادفات برون شهری را نگران کننده دانست و در پایان با اشاره به امنیت مطلوب شهرستان رودبار جنوب افزود: مطمئنا همکاری پلیس و رسانه می تواند احساس امنیت را بیش از پیش در جامعه گسترش دهد.
انتهای پیام/ح

کشف 7ونیم تن مواد مخدر دریک سال گذشته توسط پلیس رودبار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار