شلیک اشتباهی پلیس آمریکا به یک بازیگر سینما + فیلم

بازیگر سینمای آمریکا در حالی که نقاب به چهره داشت و مشغول ایفای نقش یک سارق بود، توسط پلیس آمریکا یک سارق واقعی فرض شد و هدف گلوله قرار گرفت.

لحظه شلیک اشتباهی پلیس آمریکا به یک بازیگر سینما + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئوی عجیبی که به تازگی منتشر شده است لحظه شلیک پلیس آمریکا را به یک بازیگر سینما در منطقه " ایندیانا " به تصویر می کشد. پلیس این بازیگر سینما را که نقاب به چهره داشت و در حال ایفای نقش یک سارق بود، اشتباها یک سارق واقعی فرض کرد و ناگهان به سمت وی شلیک کرد.

 در این ویدئو مشاهده می شود پلیس  لحظه ای که " جف داف " این بازیگر سینما با یک کلت و نقاب از یک ساختمان خارج می شود اقدام به تیراندازی به سمت وی می کند. در این ویدئو در حالی که این افسر پلیس مرتبا به سمت وی شلیک می کند شنیده می شود که دائما از او می خواهد تا اسلحه اش را زمین بیاندازد. در این لحظه این بازیگر که کاملا مات و مبهوت شده و دستش را بالای سرش برده، بلند فریاد می زند ما در حال بازی در یک فیلم سینمایی هستیم.

 سخنگوی پلیس محلی آمریکا در خصوص این حادثه گفت: " شخصی روز سه شنبه با شماره 911 پلیس تماس گرفت و ما را در جریان یک سرقت مسلحانه در خیابان گرین قرار داد. به محض حضور پلیس در محل حادثه مشاهده شد که یک مرد نقابدار در حالی که یک کلت در دست داشت از یک ساختمان در حال خروج است. مامور پلیس در اجرای دقیق وظیفه خود از این مرد خواست تا اسلحه اش را زمین بیاندازد و به علت مقاومت این مرد نقابدار، پلیس اقدام به شلیک گلوله به سمت وی کرد."

 گفتنی است؛ در حالی که این حادثه بدون تلفات جانی به پایان رسیده است پلیس گفته سازندگان این فیلم سینمایی آنها را در جریان  برنامه  ساخت و فیلم برداری این فیلم در این منطقه قرار نداده بودند.

 انتهای پیام/

 پلیس آمریکا اشتباها به یک بازیگر سینما شلیک کرد

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.