مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان مطرح کرد:

بهره برداری آزمایشی از برنامه کاربردی «همراه داده اصفهان»

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از بهره برداری آزمایشی از برنامه کاربردی «همراه داده اصفهان» در اوایل آبان ماه ۹۶ خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید فردانی افزود: برنامه کاربردی «همراه داده اصفهان» شامل: آمار و اطلاعات شهری، برنامه اصفهان ۱۴۰۰، پیشرفت پروژه های شهری و دیگر شاخص ها است.

 وی تاکید می کند: همه شهروندان می توانند با ورود به پرتال معاونت برنامه ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات، لینک «همراه داده اصفهان» را فعال کنند و این نرم افزار را همراه با کلیه پروژه ها و شاخص های اصفهان ۱۴۰۰ و اطلاعات شهری دانلود و با هر بار وصل شدن به اینترنت اطلاعات به روز را در این ارتباط دریافت کنند.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان،  برنامه اصفهان ۱۴۰۰ را آهنگی برای هماهنگی بیشتر درون شهرداری، نهادها و ارگانهای شهری دانست که با تمرکز بر محرک های پیشرفت به دنبال ایجاد تغییر و رشد برای نصف جهان است.

وی با بیان اینکه ارتباط معناداری بین پروژه های شهرداری و شاخص های برنامه اصفهان ۱۴۰۰ وجود دارد و هر طرحی که در شهر اصفهان اجرا شود، بر روی شاخصه ها مشخص است، یادآور شد: تعداد این شاخص ها در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ حدود ۱۰۰ مورد است و در این راستا می توان به اقدام اداره آمار و اطلاعات اشاره کرد که تمام این شاخص ها را در برنامه کاربردی همراه داده اصفهان یا «هدی» بارگذاری کرده اند.

فردانی به تحقق شاخص های برنامه اصفهان ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: این بخش نشان دهنده این است که اجرای برنامه های تعیین شده در اصفهان ۱۴۰۰ چقدر ما را به اهداف مد نظر نزدیک می کند.

وی تاکید کرد: ضعف کلیدی کلانشهرها در این است که وقتی شاخص های برنامه مشخص می شود، ارتباط آن با عملیات شهرداری بسیار سخت است و البته شهرداری اصفهان این فضا را در سال گذشته تجربه کرد اما پروژه مدیریت و ارزیابی عملکرد این کار را برای ما رقم می زند و کلیه اقلام اطلاعاتی در لایه اجرایی را به صورت سیستماتیک به شاخص های برنامه وصل خواهد کرد.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان خبر از بهره برداری آزمایشی از برنامه کاربردی «همراه داده اصفهان» داد و خاطرنشان کرد: شهرداری اصفهان بهره برداری آزمایشی از برنامه کاربردی «همراه داده اصفهان» که شامل آمار و اطلاعات شهری، برنامه اصفهان ۱۴۰۰، پیشرفت پروژه های شهری و دیگر شاخص هاست، را در اوایل آبان ماه ۹۶ انجام خواهد داد.

وی اظهارکرد: ۳۰ درصد از فعالیت هایی که قرار بود در برنامه اصفهان ۱۴۰۰ در بازه زمانی اعلام شده انجام شود، شروع شده و این فعالیت ها بین ۳۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.