نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

پلیس موجب امنیت مردم درکشوراست

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : خلافکاران و متخلفان باید از پلیس بترسند ولی مردم آن را موجب آرامش و آسایش و امنیت خود بدانند.

پلیس موجب امنیت مردم درکشوراستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی آذربایجان شرقی با تاکید بر قانون مداری ماموران نیروی انتظامی افزود:نیروی انتظامی خدمات بسیار ارزنده ای انجام داده که باید با اطلاع رسانی و نیز برخورد خوب با مردم آن را در جامعه نشان دهند.


امام جمعه تبریز با بیان اینکه نیروی انتظامی مسئول اصلی شناسایی و مبارزه با مجرمان و تامین امنیت عمومی است ولی مردم نیز باید همکاری داشته باشند تاکید کرد:استقرار نظام ،امنیت ،تامین آسایش عمومی و پاسداشت اموال عمومی و آرمان های نظام جمهوری اسلامی وظایفی است که برعهده نیروی انتظامی است.


وی با اشاره به تلاش دشمنان نظام برای نفوذ در ماموران نیروی انتظامی گفت:باید با افزایش برگزاری دوره های بصیرت افزایی و فرهنگی آمادگی و بصیرت لازم را برای روزهای بحرانی کسب کرد چرا که اگر ماموران نیروی انتظامی بصیرت کافی نداشته باشند در روزهای بحرانی ناخواسته به دشمن کمک خواهند کرد.

امام جمعه تبریز آموزش قوانین به مردم و آگاهی جامعه را موجب پیشگیری از وقوع جرایم دانست و بر حفظ و پایبندی به منافع عمومی و شناخت و اصول مبانی عقیدتی و عمل به آنان توسط ماموران نیروی انتظامی تاکید کرد.


فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز گفت:تمامی پرسنل نیروی انتظامی در عمل نشان دادند که برای ارتقای امنیت و اجرای ماموریت های محوله جان گذشتگی می کنند.


سردار حسن خانی با بیان اینکه شعار امسال هفته نیروی انتظامی پلیس برای امنیت و امنیت برای همه است خاطرنشان کرد : نیروی انتظامی به تنهایی قادر به انجام ماموریت هایی که روز به روز در حال گسترش است نیست و باید مشارکت و حمایت مردم و مسئولان افزایش یابد.


به گفته وی آذربایجان شرقی امن ترین استان کشور است و امسال نیروی انتظامی آذربایجان شرقی در حوزه اشراف رتبه نخست را کسب کرده است.

انتهای پیام/خ

خلافکاران و متخلفان باید از پلیس بترسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار