مدیرکل راه آهن جنوب شرق:

ششمین رام قطار مسافری زاهدان – اصفهان اعزام شد

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: از ابتدای شهریور تا کنون 6 رام قطار مسافری از زاهدان به مقصد اصفهان با ضریب اشغال بیش از 95 درصد اعزام شدند.

ششمین رام قطار مسافری زاهدان – اصفهان اعزام شد به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق اظهار داشت: قطار مسافری زاهدان به اصفهان با برنامه ریزی‌ها و پیگیری‌های مجدانه، اواخر هفته دولت با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان استانی راه اندازی شد.

وی افزود: این قطار با تاکید استاندار سیستان و بلوچستان و تقاضای مردم شریف استان و حمایت‌های همه جانبه راه آهن جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شد.

وی بیان کرد: ششمین رام قطار زاهدان به اصفهان با پنج واگن چهار تخته درجه یک و ظرفیت ۲۲۰ نفر امروز ساعت ۱۱:۳۰ به مقصد اصفهان حرکت کرد.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق گفت: این قطار یک هفته در میان روزهای سه شنبه و چهارشنبه و روزهای پنجشنبه و جمعه در این مسیر تردد می کند.

ارجونی بیان کرد: حرکت این قطار ساعت ۱۱:۲۰ از اصفهان به مقصد زاهدان و روز بعد ساعت ۱۱:۳۰ از زاهدان به مقصد اصفهان است.
وی بااشاره به اینکه هر واگن این قطار ۴۴ نفر ظرفیت دارد و هر بلیط آن با قیمت ۷۲۲ هزار و ۵۰۰ ریال فروخته می شود گفت: مدت زمان حرکت قطار زاهدان - اصفهان از مبدا تا مقصد ۱۸ ساعت است.

وی تصریح کرد: رسانه ها در ضریب اشغال بالای این قطار نقش بسزایی داشتند، این همدلی و تلاش نشان از عزم جدی همگانی برای توسعه و پیشرفت استان است که باعث می‌شود ما با تلاش بیشتری کار کنیم.

مدیرکل راه آهن جنوب شرق  افزود: متقاضیان سفر با قطار در مسیر ریلی زاهدان - کرمان - یزد - اصفهان و برعکس می ‌توانند با مراجعه به مراکز فروش مجاز و یا سایت راه ‌آهن نسبت به خرید بلیط های مورد نیاز خود اقدام کنند.

ویبا بیان اینکه ضریب اشغال بالای این قطار تضمین کننده حفظ آن برای تردد در این مسیر است، ادامه داد: با عنایت به بالا بودن تقاضای مسافرین گرامی از این قطار پیگیر خواهیم بود حرکت این قطار به صورت یک روز در میان و یک واگن خودروبر نیز به آن اضافه شود.

انتهای پیام/ع

ششمین رام قطار مسافری زاهدان – اصفهان با ضریب اشغال بیش از 95 درصد اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار