پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ادامه محدودیت ترافیکی دومین جمعه پاییزی در جاده‌های مازندران

ادامه محدودیت ترافیکی دومین جمعه پاییزی در جاده‌های مازندران محدودیت ترافیکی بمنظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در دومین جمعه پاییز در جاده‌های مازندران اعمال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد همه تریلر‌ها در این محور ممنوع است، گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه و یکشنبه ۱۴، ۱۵ و ۱۶ مهرماه از این محور ممنوع است.

وی افزود: به علت عملیات راهسازی در محدوده پیچ ابتهاج از ۱۱ مهر تا ۸ آذرماه از ساعت ۱۲ تا ۱۸ روز شنبه و از ساعت ۷ صبح تا ۶ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت ۷ صبح تا تا ساعت ۱۲ ظهر روز‌های چهار شنبه تردد در این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:: تردد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در محور سوادکوه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه از تهران به سمت قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج به چالوس ممنوع است، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۲ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۴ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

وی گفت: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت ۵ بعد ازظهر تا ساعت ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۵ مهرماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: پلیس راه نسبت به احتمال ریزش کوه در جاده کرج - چالوس هشدار داد و از رانندگان خواست از سفر‌های غیر ضروری در این محور خودداری کنند.

وی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

انتهای پیام/آ

ممنوعیت تردد خودرو‌ها در جاده‌های مازندران اعلام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار