نتایج مسابقات مقدماتی جام جهانی روسیه؛

شانس صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی کمرنگ شد

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه شب گذشته با برگزاری 5 دیدار در قاره آمریکای جنوبی پیگیری شد.

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه بامداد روز جمعه با برگزاری 5 دیدار در قاره آمریکای جنوبی پیگیری شد و تیم های مختلف به مصاف هم رفتند.

آرژانتین - پرو

تیم ملی آرژانتین در خانه خود برابر تیم ملی پرو قرار گرفت و باوجود اینکه تیم آرژانتین برای افزایش احتمال صعود خود نیاز به گلزنی و پیروزی در این دیدار داشت اما مسی و یارانش موفق به گلزنی در این دیدار نشدند تا تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد و شانس صعود تیم ملی آرژانتین کمرنگ شود.

شیلی - اکوادور

از سوی دیگر ادواردو وارگاس در دقیقه 22 و الکسیس سانچس در دقیقه 86 برای تیم ملی شیلی گلزنی کردند تا این تیم برابر تیم ملی اکوادور با نتجه دو بر یک به پیروزی برسد.

پاراگوئه - کلمبیا

تیم ملی پاراگوئه با بازی خوب بازیکنانش توانست در آخرین دقایق بازی، باخت یک بر صفر برابر تیم ملی کلمبیا را با پیروزی دو بر یک تغییر دهد تا سه امتیاز حساس این دیدار را کسب کند.اسکار کاردوسو در دقیقه 89 و  آنتونیو سانابریا در دقیقه 92 برای تیم پاراگوئه گلزنی کردند.

بولیوی - برزیل

تیم ملی برزیل که از قبل صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه مسجل کرده بود در دیدار برابر تیم ملی بولیوی به تساوی بدون گل رضایت داد.

ونزوئلا - اروگوئه

تیم های  اروگوئه و ونزوئلا نیز در 90 دقیقه بازی به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند و تیم ملی اروگوئه با کسب یک امتیاز از این دیدار در رده دوم جدول قرار گرفت.

در این گروه تیم ملی برزیل با کسب 38 امتیاز از 17 بازی صدرنشین و پیش از این صعودش به جام جهانی 2018 را قطعی کرده است، اما تیم های اروگوئه، شیلی و کلمبیا به ترتیب با 28، 26 و 26 امتیاز دوم تا چهارم هستند و تیم های پرو و آرژانتین هر دو با 25 امتیاز در رده‌های پنجم و ششم قرار گرفته‌اند.

شانس صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی کمرنگ شد

بیشتر بخوانیم

نتایج رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه در قاره‌های مختلف

انتهای پیام/

یاران مسی در خطر حذف از جام جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۱:۰۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۶
ارژانتین صعود میکنه
آخرین اخبار