جریمه ۱۱ میلیارد ریالی و ۱۰۰ هزار دلاری یک قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از جریمه ۱۱ میلیارد ریالی و ۱۰۰ هزار دلاری یک قاچاقچی ارز در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به دستگیری قاچاقچی ارز که قصد خارج کردن ۱۰۰ هزار دلار آمریکا از کشور را داشت، گفت: شعبه رسیدگی به این پرونده علاوه بر ضبط ارز، این قاچاقچی را به پرداخت ۱۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

اقوامی ادامه داد:این میزان ارز در بازرسی بدنی ماموران هنگ مرزی ماکو از این مسافر عبوری کشف و پرونده آن به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ماکو ارجاع شده بود.

وی اظهار کرد: شعبه‌های رسیدگی به پرونده‌های قاچاق ارز در آذربایجان غربی، بیشترین تلاش را برای مقابله با قاچاقچیان به کار می‌گیرند و در شهریور سال جاری، قاچاقچیان ارز در شهرستان‌های ماکو و خوی در مجموع به پرداخت بیش از ۴۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی  از محکومیت ۴۴۰ میلیون ریالی قاچاقچی لوازم یدکی خودرو در خوی نیز خبر داد و اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر ورود کالا‌های فاقد مجوز، یکهزار و ۴۵۰ قلم انواع لوازم یدکی خودرو را از یک دستگاه اتوبوس مسیر خوی - تبریز کشف و ضبط کردند.

اقوامی اضافه کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز خوی نیز این متهم را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 

انتهای پیام/م

 

جریمه سنگین یک قاچاقچی ارز در آذربایجان‌غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.