نجفی خبر داد

افزایش خدمات کارت های منزلت برای سالمندان

شهردار تهران گفت:کارت‌های منزلتی در اختیار سالمندان تهرانی قرار گرفته است که خدمات این کارت‌ها در آینده افزایش خواهد یافت.

افزایش خدمات کارت های منزلت برای سالمندانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی نجفی شهردار تهران در مراسم روز سالمند با حضور در جمع سالمندان تهرانی با بیان اینکه سالمندان از نظر ما یک فرصت محسوب می‌شوند،اظهار داشت: در فرهنگ و ادبیات ما نسبت به این بزرگان و احترام به آنها توجه ویژه‌ای شده است و سالمندان گنجینه‌ای از تجربه، عشق،‌محبت و عاطفه هستند.

وی با اشاره به اینکه سالمندان گنجینه‌های شهر محسوب می‌شوند، گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران اقدامات خوبی انجام داده است که ادامه خواهد داشت. کانون‌های سالمندان که یک نهاد غیردولتی و فعال در شهر تهران محسوب می‌شوند در حدی که در توان شهرداری تهران باشد تقویت خواهند شد.

نجفی با بیان اینکه کارت های منزلت،بعضی از خدمات را شامل نمی‌شود، گفت: با معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در این خصوص مباحثی مطرح شد و تلاش می‌کنیم خدمات بهتری را در این زمینه ارائه بدهیم. در حدی که بتوانیم شهر تهران را برای زندگی عموم شهروندان به شهری پر از شکوفایی تبدیل می کنیم.

شهردار تهران افزود: شهر تهران باید برای تمامی شهروندان از جمله کودکان، سالمندان و نوجوانان، شهری پر از آرامش و آسایش باشد.

 نجفی ادامه داد: یک شهر ایده‌آل نقش بسزایی در زندگی سالمندان خواهد داشت.

وی بیان کرد: کانون‌های سالمندان در شهر تهران دایر شده است و مطالبات و خواسته‌های آنها را به شهرداری تهران منتقل می‌کند.

وی گفت: با ارائه کارت منزلت، بازنشستگان می‌توانند بعضی از خدمات را دریافت کنند که به دنبال آن هستیم خدمات این کارت‌ها را افزایش دهیم.

وی افزود: با این کارت‌ها سالمندان باید از مراکز تفریحی، هنری و فرهنگی و ورزشی استفاده کنند که البته به عنوان بلیت مترو و اتوبوس از گذشته مورد استفاده بوده است.

شهردار تهران بیان کرد:به خدمات کارت‌های منزلت در آینده اضافه خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم محمدهادی ایاذی قائم‌مقام وزیر بهداشت، عیسی فرهادی فرماندار تهران، محمد سالاری عضو شورای شهر تهران، ری و تجریش و همینطور وحید محمدی شهردار منطقه 15 حضور داشتند.

انتهای پیام/

تقویت کانون‌های سالمندی شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار