تا پایان مهرماه؛

موسسات قرآنی در سراسر کشور ادغام می‌شوند

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم گفت: موسسات قرآنی در سراسر کشور تا پایان مهرماه ادغام می‌شوند و پس از آن اتحادیه قرآنی کشوری از بین ۳۱ استان مشخص می‌شود.

موسسات قرآنی در سراسر کشور ادغام می‌شوندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، هدی نادی در مجمع عمومی مشترک موسسات قرآنی در بوشهر با تاکید بر نقش مهم موسسات قرآنی در توسعه فرهنگ دینی اظهار داشت: مانوس شدن با قرآن کریم نه تنها انسان را از بسیاری از گناهان باز می‌دارد بلکه راه سعادت و کمال فراهم می‌شود.

وی با تاکید بر همسو شدن موسسات و کانون‌های قرآنی در استان‌ها تصریح کرد: بر اساس تصمیم شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی کشور همه موسسات قرآنی باید در قالب یک اتحادیه فعالیت کنند.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن الکریم از ادغام موسسات قرآنی وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی خبرداد و خاطر نشان کرد: در ۲۶ استان این ادغام صورت گرفته و استان بوشهر بیست و هفتمین استان است که ادغام موسسات قرآنی در آن انجام شده است.

نادی از ادغام همه موسسات قرآنی تا پایان مهر ماه امسال خبرداد و تصریح کرد: موسسات قرآنی در سراسر کشور تا پایان مهر ماه ادغام می‌شوند و پس از آن اتحادیه قرآنی کشوری از بین ۳۱ استان مشخص می‌شود.

وی هماهنگی، نظارت و توزیع عادلانه اعتبارات را از مزایای این ادغام عنوان کرد و افزود: با ادغام موسسات قرآنی در تصویب، توزیع، تخصیص و پرداخت اعتبارات قرآنی دولت نظارت بیشتری می‌کند.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۱ موسسه قرآنی در استان بوشهر فعالیت می‌کند اظهار داشت: ۴۱ موسسه قرآنی در زمینه حفظ، قرائت، تفسیر، تدبر در قرآن، آموزش تجوید، پرورش قاری و حافظ قرآن برای همه سنین به صورت تخصصی فعالیت می‌کنند.

عبدالرضا عالی‌پور با تاکید بر نقش ادغام موسسات قرآنی افزود: با ادغام موسسات قرآنی در استان بوشهر، ۷۳ موسسه قرآنی قرار است در قالب یک اتحادیه فعالیت کنند.

انتهای پیام /پ

موسسات قرآنی در سراسر کشور ادغام می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.