استاندار فارس خبر داد؛

اولویت دولت ابتدا معاش و بعد از آن توسعه اقتصادی/ تلاش برای جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی

استاندار فارس گفت: دولت باید برای رفع تنگنا‌های اقتصادی تسهیلات مناسب ارائه کند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل تبادار استاندار فارس در نشست فعالان اقتصادی که با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در مرودشت برگزار شد، بیان کرد: دولت باید برای رفع تنگنا‌های اقتصادی تسهیلات مناسب ارائه کند تا شاهد رونق اقتصادی باشیم.

 وی با اشاره به اینکه اولویت دولت ابتدا معاش و بعد از آن توسعه اقتصادی است البته در پرتو نشاط و امیدواری و حرکت رو به جلو باشد.

تبادار با اشاره به رفع موانع برای سرمایه گذاری تصریح کرد: با وجود تنگنا‌های مالی فراوان و اعتبارات کم، باید سرمایه گذاری داخلی و خارجی را جذب و موانع پیش روی آنان را برداریم.

وی همچنین به توسعه گلخانه‌ها اشاره و بیان کرد: در فارس محدودیت‌ها برای ارائه تسهیلات به گلخانه داران برداشته شده است و با وجود اینکه ٨٥ درصد آن تسهیلات را دولت پرداخت می‌کند باید برای توسعه آن تلاش کنیم تا محصولات گلخانه‌ای و کم آب بر جایگزین محصولات پرآب بر شود.

استاندار فارس با انتقاد به حوزه حمل و نقل جاده‌ای در فارس ادامه داد: آزاد راه شیراز اصفهان با اعتبار ٢ هزار میلیارد تومان تا سال آینده به بهره برداری می‌رسد که با بهره برداری از آن گام عظیمی برای توسعه جاده‌ای برداشته می‌شود.

انتهای پیام/ن

نشست فعالان اقتصادی مرودشت با لاریجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار