نایب رئیس شورای خارگ:

تحقق مطالبات مردم در اولویت شورای شهر خارگ است

نایب رئیس شورای خارگ با تاکید بر توجه به حل مشکلات مردم این جزیره گفت: تحقق مطالبات مردم در اولویت شورای شهر خارگ است.

تحقق مطالبات مردم در اولویت شورای شهر خارگ استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، لطف‌الله علی‌پور از تدوین برنامه عمرانی شهری خارگ خبرداد و اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های عمران شهری برنامه‌های این عرصه تدوین و مورد توجه شهرداری خارگ قرار دارد.

وی با تاکید بر توجه به خواسته‌های مردم مقاوم جزیره خارگ افزود: یکی از رسالت‌های مهم شورای شهر، بررسی و تحقق مطالبات مردم این جزیره است که در این راستا توجه به خواسته‌های مردم و اجرایی شدن آن‌ها مورد تاکید شورای شهر قرار دارد.

نماینده مردم خارگ در پنجمین دوره شورای اسلامی با تاکید بر توجه به پیشنهادات و نظرات مردم، خواستار این شد که مردم در مدیریت شهر خارگ مشارکت داشته باشند که ان‌شاالله شهرداری خارگ باید در این مسیر گام‌های مثبتی بردارد.

علی‌پور رسیدگی به وضعیت کارکنان شهرداری و معوقات آن‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: کارکنان شهرداری و مجموعه شهرداری خانواده دوم ما هستند همان طور که سرپرست خانواده باید به امورات خانواده به نحو احسن توجه کند ما نیز همین وظیفه را هم در مقابل کارکنان خدوم شهرداری خارک داریم.

وی، با بیان اینکه هدف شورای شهرخدمت رسانی به مردم جزیره خارگ است تاکید کرد: نباید انرژی‌های خود را صرف تضعیف کردن یکدیگر به کار ببریم.

انتهای پیام /پ

 تحقق مطالبات مردم در اولویت شورای شهر خارگ است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.