کردستان عراق به عنوان پایگاه امنیتی اسرائیل مطرح است

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به همه پرسی در کردستان عراق گفت: رژیم صهیونیستی درپی قرار گرفتن کنار گوش ایران است و مساله استقلال کردستان عراق به عنوان پایگاه رژیم صهیونیستی مطرح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده خطیب موقت جمعه در جمع مردم خداجوی کرمان بااشاره به حادثه اخیر کشتار مردم در آمریکا گفت: اگر قتل و کشتار مردم در این جریان نتیجه فعالیت داعش نباشد، آزادی بی حساب و کتاب اسلحه زمینه ساز این مسئله است.
وی تصریح کرد :امروز امنیت در کشور حرف نخست را می‌زند ،امکانات بدون امنیت ارزشی ندارد ونیروی انتظامی وظیفه دارد در تمامی  موارد خدمات امنیتی را تامین کند.
حجت الاسلام قاسمی زاده افزود: نیروی انتظامی به تنهایی فعالیت سختی در اجرای امنیت دارد لذا نقش مردم با ورود اطلاعات، اجرای قوانین و مقررات و آگاهی بخشی در منزل و کمک خیر خواهانه به این ارگان بسیار با اهمیت است.
وی با اشاره به گذشت نیمی از ماه محرم الحرام عنوان کرد: ظرفیت محرم بسیار گسترده است و آنچه که در این دهه دیدیم تنها بخشی از این ظرفیت بود و باید با اراده قوی، از فضا‌های فرهنگی و دینی استفاده بیشتری ببریم.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار