امام جمعه موقت ساری:

هوشیاری ملت ایران در مقابل بد قولی‌های مکرر شیطان کبیر در برجام

خباثت آمریکا با بد قولی‌های مکرری که در برجام انجام دادند هر روز برای ملت ایران آشکارتر می‌شود و به تعبیر مقام معظم رهبری شیطان کبیر شدند.

هوشیاری ملت ایران در مقابل بد قولی‌های مکرر شیطان کبیر در برجامبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان با بیان اینکه از برجام توقعات خودمان را محقق نکردیم، گفت: هر روز که می‌گذرد سنای آمریکا اراجیف جدیدی می‌بافد.

وی افزود: خطاب ما به سران آمریکاست که دورانشان دیگر تمام شده است آن‌ها در اداره مملکت خودشان درمانده‌اند.

امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه مردم ایران در مکتب اباعبدالله درس گرفتند، گفت: مردم ایران نیازی به دخالت‌های آمریکا ندارد، مردم مازندران هم مردم ولایت‌مداری هستند و با توجه به اینکه استان قطب کشاورزی و گردشگری است، ولی کشاورزان با مشکلات زیادی روبرو هستند و در بخش کشاورزی ناراضی‌اند، اگر قرار باشد اقتصاد مقاومتی شکل بگیرد باید مدیریت همه جانبه باشد.

حجت‌الاسلام قاسمی با اعلام اینکه هفته نیروی انتظامی از امروز شروع می‌شود، افزود: این هفته هفته‌ای مردمی و اسلامی است، نیروی انتظامی شبانه‌روز جان برکف است و در مقابل تمام بلایا ایستاده و دور ایران اسلامی همانند آتش شعله‌ور است امنیت ایران به برکت حضور نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی است.

وی گفت: استان مازندران نیز از نیرو‌های بسیار پرتلاشی از نیروی انتظامی برخوردار است، همانگونه که در دهه اول محرم حضور نیروی انتظامی بسیار موثر بوده است زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای نیروی انتظامی وظیفه همه ماست.

امام جمعه موقت ساری افزود: روز نیروی دریایی سپاه مصادف با ۱۶ مهر است که حافظ دریا هستند و نیروی ارزشی و ولایت‌مداری هستند و با دستگیری تفنگداران امریکایی و انگلیسی ثابت کردند که سپاه با هیچ دشمنی تعارف ندارد.

وی با بیان اینکه موضوع همه‌پرسی در اقلیم کردستان عراق از موضوعات مهم است گفت:: نظام استکبار رژیم صهیونیستی و آمریکا با زایمان زودهنگام فرزندی ناقص‌الخلقه ایجاد کردند که با هوشیاری کشور‌های سوریه، ترکیه، عراق و ایران نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه با شروع کار دولت دوازدهم بسیاری از استانداران کشور تغییر کردند، از رئیس جمهور و دولت‌مردان خواست تکلیف سکاندار مازندران را هرچه زودتر مشخص کنند تا مردم بی‌انگیزه و سردرگم نباشند.

انتهای پیام/ آ.

خباثت آمریکا هر روز برای ملت ایران آشکارتر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.