خطیب نماز جمعه ی یاسوج

تقدیر ازصدا و سیما در پوشش برنامه های محرم

خطیب نماز جمعه ی یاسوج: تلاش صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پوشش برنامه های محرم چشمگیر و جای تقدیر دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛   امام جمعه یاسوج در خطبه هانماز جمعه این شهر از صدا و سیما و نیروی انتظامی تشکر کرد و گفت: صدا و سیما در ایام محرم دو هزار و 300 دقیقه برنامه صبط کرده است که 5 ساعت آن از شبکه های کشوری پخش شد که لازم از مدیر این سازمان تقدیر و تشکر کرد.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه فردا(15 مهر ماه) روز عشایر و روستا است افزود: عشایر و روستائیان اقشار زحمت کش این کشور بوده و هستند و آنها همیشه وفاداری خود را به امام، رهبری و نظام ثابت کردند و در این راه ثابت قدم بوده اند.


وی به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز اشاره کرد و گفت: امام حسین (ع ) زیر با ظلم نرفت تا دین پابرجا بماند و رشادت ها و از خودگذشتگی های امام حسین(ع) و یارانش و وفاداری حضرت زینب (س) باعث شده هرساله عاشورا پر شورتر از سالهای قبل برگزار شود.


وی امنیت کنونی جامعه را حاصل تلاش همه نیروی امنیتی و نظامی کشور دانست و افزود: هفته نیروی انتظامی از امروز آغاز شده است و پرسنل نظامی و انتظامی زحمات و خطرات زیادی را برای حفاظت از جان، مال و ناموس مردم به جان می خرند که این جای تشکر و قدردانی دارد.


امام جمعه یاسوج با بیان اینکه نه تنها آمریکا بلکه غربی ها هم دشمنان ایران اسلامی هستند گفت: آمریکا دولتی است بد پیمان و بد عهد که هرکجا منافع جمهوری اسلامی را به خطر انداخته سرکوب شده وناموفق بوده است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: عربستان با کمک اسرائیل و آمریکای جنایتکار مردم مظلوم یمن را هدف قرار دادند و گرنه عربستان خود به تنهایی قادر به این کار نبود.


وی به سخنان مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکارن حج اشاره کرد و افزود: حج خنثی کننده تبلیغات شوم دشمنان است.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: شهید حججی نماینده جوانان امروز ما بود که به نبرد حق علیه باطل رفت و به دشمنان ثابت کرد که جوانان امروز ما منتظر اشاره رهبری هستند تا از دین و کشور خود دفاع کنند.

انتهای پیام/د

تلاش صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در پوشش برنامه های محرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.