با حضور مدیران عامل شرکت‌ها و گروه‌های بازی‌سازی؛

نشست تشریح روند ممیزی پس از نشر بازی‌های موبایلی برگزار می‌شود

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در راستای تشریح سازوکار "ممیزی پس از نشر" بازی‌های موبایلی با بازی‌سازان محترم، نشستی برگزار خواهد کرد.

نشست تشریح روند ممیزی پس از نشر بازی‌های موبایلی برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛نشست تشریح سازوکار «ممیزی پس از نشر» با حضور حسن کریمی قدوسی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای روز یکشنبه مورخ ۱۶ مهر ماه از ساعت ۱۸ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است راهکار ممیزی پس از نشر از ابتدای سال ۹۴ برای نظارت بر بازی‌های موبایل اتخاذ شده است. در این حالت نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها (ESRA) پس از انتشار بازی‌های موبایلی در مارکت‌ها به بررسی بازی‌ها پرداخته و به آن‌ها رده‌سنی ارائه می‌کند.

با توجه به گسترش روز افزون تولید بازی‌های موبایل در کشور، لازم است روند نظارت پیش و پس از انتشار بازی‌های موبایلی برای بازی‌سازان تشریح شود.

بدین وسیله از تمامی مدیران عامل شرکت‌ها یا گروه‌های بازی‌سازی دعوت می‌شود تا با پر کردن فرم در آدرس ( http://www.ircg.ir/fa/form/20 )  تا روز جمعه مورخ ۱۴ مهر ماه، جهت حضور در این نشست اعلام آمادگی نمایند. محل برگزاری این نشست متعاقبا به اطلاع متقاضیان حضور خواهد رسید.

 منبع : بنیاد ملی بازی های رایانه ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار