جلب مشارکت مردم مهم ترین هدف برگزاری هفته ناجا

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:منظور از برگزاری هفته ناجا توسعه مشارکت مردمی در تولید امنیت و جلب اعتماد عمومی است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز بندرعباس افزود:از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی در استان هرمزگان مبارزه ریشه‌ای با پدیده شوم قاچاق کالا و مواد مخدر است.

وی گفت:بازتاب فلسفه کار پلیسی با محوریت جامعه در نقش اجتماع پلیس متجلی می‌شود و به همین دلیل خدمات پلیس بر اساس توقعات و انتظارات مردم و نهاد‌های اجتماعی تعریف می‌شود.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود:امنیت متعلق به همة آحاد جامعه است وتن‌ها کسی باید احساس ناامنی کند که در صدد است امنیت مردم را متزلزل و بر آن آسیب وارد کند.

سردار ملکی گفت:پلیس، ﺑﺮﺍی ﻣﻮﻓﻘﻴﺖ ﺩﺭ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻭﻇﺎﻳﻒ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻫﻤﻜﺎﺭی ﻭ. ﺣﻤﺎﻳﺖ ﺷﻬﺮﻭﻧﺪﺍﻥ نیاز دارد.

وی مشارکت اعضای جامعه و استفاده از ظرفیت‌های خوب آنان راکمک به ارتقای نظم و امنیت جامعه دانست.

فرمانده انتظامی هرمزگان معرفی اقتدار، کارآمدی و توانمندی پلیس به جامعه و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان با ارائه کارنامه فعالیت‌های ناجا در حوزه تأمین نظم و امنیت با مشارکت دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و سایر اقشار اجتماعی رااز مهمترین اهداف برگزاری هفته ناجا عنوان کرد.

سردار ملکی گفت:در زمینه ترافیکی و حوادث جاده‌ای درون و برون شهری به در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، متوفیان ناشی از تصادفات ۲۰ درصد ومصدومان تصادفات ۷ درصد کاهش یافته است.


انتهای پیام/پ

امنیت متعلق به همة آحاد جامعه است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.