طرح استقلال کردستان عراق ، ایجاد اسراییل جدید

امام جمعه تبریز گفت:هدف از طرح استقلال کردستان عراق ، ایجاد یک اسرائیل جدید و اختلاف افکنی و نزاع در میان کشورهای منطقه است.

طرح استقلال کردستان عراق ، ایجاد اسراییل جدیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی،  در خطبه های نماز جمعه تبریز افزود:برای حلمسأله  اعلام استقلال کردستان رهنمودهای مقام معظم رهبری یعنی حفط تمامیت ارضی کشورها بهترین راهبرد است و باید مسئولان و مقامات کشورمان و کشورهای ترکیه و عراق آن را به کار ببندند.

وی گفت: ترکیه در چند سال گذشته راهی متفاوت در پیش گرفته بود ولی با اتفاقات جدید در سوریه و عراق متوجه درستی سیاست ها و تحلیلهای جمهوری اسلامی ایران شد و اینک هم راستا با کشورمان در تحولات منطقه عمل می کند.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به جو سازی ها و تبلیغات دروغین رسانه های معلوم الحال و ضد انقلاب علیه رئیس قوه قضائیه و تهمت جاسوسی زدن به یکی از وابستگان وی تصریح کرد : در این نظام هر کس فعال تر و دلسوزتر باشد بیشتر مورد هجمه دشمنان و مخالفان نظام قرار می گیرد و این در حالی است که رئیس قوه ی قضائیه از پرچمداران مبارزه با فتنه گران و استکبار جهانی در کشورمان است.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین از هیئت های مذهبی ، برگزارکنندگان اجتماعات حسینی ، مداحان و روحانیان و به ویژه از صدا و سیما به دلیل برگزاری باشکوه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم همچنین از مردم باکو ، گنجه و ترکیه نیز به خاطر بزرگداشت امام حسین علیه السلام و برگزاری عزاداری های گسترده ماه محرم تشکر کرد.

خطیب نماز جمعه تبریز در بخش دیگری از خطبه ها هفته نیروی انتظامی را فرصتی برای گرامی داشت تلاشگران عرصه امنیت و نظم دانست و افزود:با تلاش نیروهای مسلح در برقراری امنیت در داخل شهرها و مرزهای کشورمان نام پلیس همان قدر که برای قانون شکنان و متخلفان دلهره آور است به همان اندازه برای مردممان آرامش زا و اطمینان آور است.


در نماز جمعه امروز تبریز از سینا دباغی حافظ 17 ساله کل قرآن کریم تجلیل شد.


انتهای پیام/خ

تبلیغات دروغین رسانه های معلوم الحال و ضد انقلاب علیه رئیس قوه قضائیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار