آیت الله دری نجف آبادی ؛

همه پرسی کردستان عراق تنها سوژه‌ای برای دشمنان خواهد بود

آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک گفت: همه پرسی کردستان عراق تنها سوژه‌ای برای دشمنان و نقطه درگیری خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی درخطبه‌های نمازجمعه اراک گفت: همه پرسی کردستان عراق به مصلحت کردها، ملت عراق و ملت‌های منطقه نیست و تنها سوژه‌ای برای دشمنان و نقطه درگیری خواهد بود.

امام جمعه اراک افزود: تنها حامیان این جدایی اسرائیل، امریکا، فرانسه و انگلستان هستند و دولت‌های ایران، عراق و ترکیه آن را نمی‌پذیرند و با توجه به ضرر رساندن این جدایی به منطقه باید در مقابل آن با قدرت ایستاد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به عهدشکنی آمریکایی‌ها در برجام اضافه کرد: امروز دیوانه‌ای در امریکا می‌خواهد این توافق را برهم بزند و به جای این کار بهتراست به مسائل داخلی خود سامان دهد تا در لاس وگاس یک نفر عامل کشته شدن ۶۰ نفر و مجروحیت ۵۰۰ نفر نشود.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاشگران این عرصه ادامه داد: خدمات نیروی انتظامی یک عبادت اجتماعی و خدمت ملی است و برقراری نظم و امنیت مهمترین و اساسی‌ترین وظیفه به شمار می‌رود.


آیت الله دری نجف آبادی تصریح کرد: خوشبختانه کارگران شرکت آذرآب مشغول کار شدند واین کارخانه امکان تولید را بواسطه قرارداد کاری ۸۰۰ میلیارد تومانی دارد و امید است به زودی حرف اول را در منطقه بزند و به ندای رهبری در بحث اقتصاد مقاومتی لبیک گوید.

وی مکتب امام حسین (ع) و عاشورا را کلاس انسان سازی وامر به معروف و نهی از منکررا بیداری و اصلاح امور دانست وبیان کرد: اعتقاد درست، استقامت در راه حق، اخلاق کریمه و عمل صالح برنامه و اصول اصلی دین اسلام است وجامعه بشری نیازمند تحول در همه زمینه‌های اخلاقی، اعتقادی و عملی است.

انتهای پیام / ج


نماز جمعه دومین هفته مهرماه اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.