حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه شهرستان بیرجند+تصاویر

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در جمع نیروهای انتظامی و آحاد مردم بیرجند گفت: مشارکت سازنده پلیس و مردم، امنیت کشور را افزایش می دهد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سردار شجاع،فرمانده انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت آغاز هفته ناجا ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  شهرستان بیرجند در جمع نیروهای انتظامی و مردم گفت: مشارکت سازنده پلیس و مردم در عرصه های مختلف موجب نهادینه شدن امنیت و کاهش جرایم در کشور می شود.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت پایدار و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال نیز با حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه های مختلف محقق می شود.


فرمانده انتظامی استان با اشاره به گستردگی مأموریت ناجا گفت: نیرو های انتظامی در همه شهرها،روستا ها،جاده ها،مرزها،پایانه های مسافربری،دشت ها،کوه ها و مناطق خطرناک و در همه فصول سال موظف هستند تا امنیت مردم را فراهم کنند.


سردار شجاع با بیان اینکه خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است،افزود: هم جواری با کشور جنگ زده افغانستان که جولانگاه گروه های تروریستی ،تکفیری و قاچاقچیان است،حساسیت کار در عرصه برقراری نظم و امنیت را سخت تر کرده است.


وی با بیان اینکه امروز بزرگترین مبارزه با استکبار جهانی ،خدمت به مردم است،گفت: تأمین امنیت اخلاقی و روانی و مبارزه با تهاجم فرهنگی از وظایف نیروی انتظامی است.


وی با بیان اینکه باید شور و شعور حسینی در جامعه تبیین شود،گفت: نیروی انتظامی همگام با مردم تمام تلاش خود را برای ایجاد فضای امن  برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم مذهبی انجام می دهد.

حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه بیرجند+تصاویر

 

حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه بیرجند+تصاویر

 

حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه بیرجند+تصاویر

 

حضور نیروهای انتظامی در نماز جمعه بیرجند+تصاویر

 

انتهای پیام/ب

سخنرانی فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی در چهاردهم مهر ماه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.