امام جمعه موقت بیرجند؛

نیروی انتظامی باید تهدید های فرهنگی را جدی بگیرد

امام جمعه موقت بیرجند گفت:نیروی انتظامی باید تهدید های فرهنگی را جدی بگیرد.

نیروی انتظامی باید تهدید های فرهنگی را جدی بگیرد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام مختاری،امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بیرجند گفت: نیروی انتظامی باید علاوه بر محافظت از جان و مال مردم ،ناامنی ها و تهدید های فرهنگی را هم جدی بگیرد.

وی افزود: دشمن در 40 سال گذشته در جنگ های بیرونی شکست خورده و به جنگ های فرهنگی و درونی روی آورده است که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نیروی انتظامی باید قانون مدار باشد،گفت: بازرسی ها و نظارت های نیروی انتظامی باید بر سازمان ها و مردم بیشتر شود.

حجت الاسلام مختاری با بیان اینکه دنیا مانند جاده ای پر فراز و نشیب است،افزود: تنها راهی که انسان بتواند از امتحان ها و سختی های دنیا سربلند بیرون بیاید،بندگی خداوند است.


وی گفت: بزرگترین حقی که خداوند بر گردن انسان دارد این است که فقط خداوند را بندگی کند.

امام جمعه موقت ‌بیرجند با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ما تقوای سیاسی است،افزود:امروز ما به تقوای سیاسی نیاز داریم بنابراین همه مسئولان، جناح های سیاسی و مردم باید تقوای سیاسی را رعایت کنند و بر محور ولایت فقیه که حجت ما است عمل کنند.


حجت الاسلام مختاری گفت:امروز ما در دوران غیبت امام زمان (عج) هستیم و در این کوفه دنیا وقتی امام زمان غایب است در مسائل سیاسی و اجتماعی ولی فقیه امام حسین این زمان است و همه ما باید بر محور ولی فقیه حرکت کنیم.


وی با اشاره به اینکه اگر در این جهت کوتاهی کنیم کشور آسیب می بیند افزود : ما امروز نیازمندیم که همه ملت، جناح ها و مسئولان محوریت ولایت فقیه را بپذیرند و سرمشق خود قرار دهند.
انتهای پیام/ب


نماز جمعه شهرستان بیرجند در چهاردهم مهر ماه96

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.