تزریق باکتری 3.5 میلیون ساله برای جوان ماندن!

یک هنرپیشه آلمانی ۴۵ ساله یک باسیل ۳٫۵ میلیون ساله کشف شده از اعماق یخ های سیبری را به خود تزریق می کند تا بدین طریق بتواند از روند پیری خود پیشگیری نماید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛   این خانم که به «مانوش» ملقب است خود را به یک موش آزمایشگاهی تبدیل کرده تا نخستین انسانی باشد که باکتری کهنسال و باستانی Bacillus F را به خود تزریق می کند. سلول های باکتری یاد شده هیچ نشانه ای از گذر زمان را در خود نشان نمی دهند و این طور تصور می شود که شاید بتواند از پیری سلول های انسان هم پیشگیری کند.

هنرپیشه موردبحث به مدت سه ماه است که این تزریق را انجام می دهد و ادعا می کند که باسیل اف موثر واقع شده و در حال حاضر، وی از نظر ظاهری و روحی بسیار جوان تر از آن چه هست، به نظر می رسد.

آیا این روش موثر است؟

شاید بد نباشد بدانید که باسیل اف را نخستین بار توسط یک دانشمند روسی در منطقه منجده در شمال غربی روسی کشف کرد. در سال ۲۰۱۵ میلادی، گروهی از محققان و دانشمندان DNA این باکتری را رمزگشایی کرده و متوجه شدند که با تمامی سلول های موجود در طبیعت متفاوت است.

نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که باسیل اف هیچ نشانه ای از پیری و گذر زمان را ندارد. به این مفهوم که می تواند همیشه جوان و زنده بماند.

مانوش، هنرپیشه آلمانی با شنیدن این ادعای علمی فرض را بر این گذاشته که شاید با تزریق این باکتری به جریان خونش بتواند از پیر شدنش پیشگیری کرده و همیشه جوان بماند.

منبع:جام جم آنلاین

انتهای پیام/

ترفند عجیب یک هنرپیشه آلمانی برای جوان ماندن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۴ مهر ۱۳۹۶
ترزیق باکتری مگه میشه مگه داریم