تدوین برنامه توسعه منطقه‌ای اتاق‌های بازرگانی کشور

برنامه توسعه منطقه‌ای اتاق بازرگانی استان‌ها برای بهره گیری از ظرفیت‌های این بخش تدوین می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران در مراسم کلنگ زنی مجتمع اداری اتاق بازرگانی مازندران در ساری، با تقدیر از تلاش استاندار مازندران برای توسعه سرمایه گذاری بخش خصوصی، بر افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد کشور و استان تاکید کرد و گفت: برای بهره گیری از ظرفیت ها، برنامه توسعه منطقه‌ای اتاق استان‌ها تدوین می‌شود.

وی توانمندسازی اتاق‌های بازرگانی در استان را امری لازم دانست و افزود: اتاق بازرگانی باید وارد میدان داری اقتصاد برای جوانان ایران شود.

شافعی با تاکید بر اینکه تولیدات مناسب جامعه از طریق اتاق بازرگانی باید در حوزه اقتصادی معرفی شود گفت: سه قوای کشور نیز آمادگی برای حمایت از بخش خصوصی و اتاق بازرگانی را دارند.

رئیس اتاق بازرگانی ایران، با عنوان اینکه نگاه برنامه‌ای منطبق بر استاندارد‌های توسعه‌ای از سوی اتاق‌های استانی باید ایجاد شود افزود: باید به سمت اتاق‌های بازرگانی توانمند و بخش خصوصی قوی حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اتاق‌های بازرگانی در کنار نگاه اقتصادی باید نگاه فرهنگی و اجتماعی نیز داشته باشند گفت: مازندران در پیگیری پرداخت تسهیلات برای سرمایه گذاران در کشور جلودار است.

مجتمع بزرگ اداری اتاق بازرگانی مازندران در زمینی به مساحت بیش از ۸ هزار متر مربع کلنگ زنی شد و قرار است طی ۱۸ ماه تکمیل شود.

انتهای پیام/آ

برنامه توسعه منطقه‌ای اتاق‌های بازرگانی تدوین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.