مسابقات قرآن ورزشکاران 4 آبان ماه برگزار می شود

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان زمان برگزاری مسابقات قرآن ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان را 4 آبان ماه در شهر زنگی آباد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، روح الله اسدی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه ی ورزشکاران، جوانان و کارکنان در 6 رشته شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ ده جزء، حفظ احادیث موضوعی و تفسیر موضوعی در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مخاطبان این مسابقات قرآنی سه دسته شامل ورزشکاران( دارندگان کارت بیمه ورزشی با حداقل 6 ماه سابقه فعالیت ورزشی مورد تایید فدراسیون یا هیئت ورزشی مربوطه)، جوانان در رده سنی 15 تا 29 سال و کارکنان ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها هستند، افزود: مرحله ی کشوری این مسابقات نیز اواخر آبان ماه برگزار می شود.

اسدی با اعلام اینکه مسابقات ورزشکاران در رده سنی زیر 15 سال تنها در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ یک جزء قرآن است، از واجدان شرایط دعوت کرد تا در این مسابقات ارزشمند که بهانه ای برای برگزاری محفلی نورانی و سرشار از معنویت است، شرکت کنند.

یادآور می شود: علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می توانند برای کسب اطلاع بیشتر به وب سایت www.tartil.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ب

مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ورزش و جوانان در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار