رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان :

۴۹ کارت بازرگانی در ۶ ماهه نخست امسال صادر شده است

۸۰۰ واحدصنفی بدون پروانه در شهرستان خرم‌آباد شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا صفی‌خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: با هماهنگی که با اتاق اصناف صورت گرفته، تمام واحد‌های فاقد پروانه کسب که در حال فعالیت بوده شناسایی و در حال ساماندهی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تنها ۸۰۰ واحدصنفی بدون پروانه در شهرستان خرم‌آباد شناسایی شده که برخی از آن‌ها تا زمان تکمیل فرایند اخذ پروانه پلمب شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به فعالیت ۵۰ هزار و ۵۷۴ واحد دارای پروانه کسب در ۶ ماهه نخست سال در استان،گفت: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۵ تعداد ۴۶ هزار واحد پروانه کسب داشته که این آمار در نیمه نخست سال ۹۶ با افزایش چهار هزار و ۵۷۴ واحدی همراه بوده است.

صفی‌خانی تصریح کرد: همچنین در نیمه نخست سال ۹۶ چهار هزار و ۳۶۶ واحد فاقد پروانه کسب در لرستان وجود داشته که در مقایسه با سال ۹۵ که ۲ هزار و ۸۷۶ واحد بوده، تعداد آن افزایش یافته است.

وی از صدور ۴۹ کارت بازرگانی در ۶ ماهه نخست سال خبر داد و گفت: تعداد ۲۳ فقره کارت بازرگانی حقیقی و حقوقی و همچنین ۲۶ فقره کارت در نیمه نخست سال تمدید شده و در این مدت کارت ابطال شده‌ای وجود نداشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان افزود: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار و ۴۶۳ مورد بازرسی در سطح استان انجام گرفته که منجر به تشکیل ۲ هزار و ۲۳۸ پرونده شده است.

انتهای پیام/د

شناسایی ۸۰۰ واحدصنفی بدون پروانه در خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار